וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי, העורך והמוניטור שהוטח: התקרית האלימה בחדשות עשר

19.12.2017 / 13:38

לוואלה ברנז'ה נודע כי במאי המהדורה הוותיק של חדשות עשר זעם על עורך הראשי ליאור לנדנברג – שנכנס לתפקיד במרץ האחרון. בלהט הדברים הוא אף דחף מוניטור לכיוונו של לנדנברג - מוניטור שהוטח ברצפה. בחדשות עשר מבררים כעת את הפרטים

אוניברסיטת תל אביב - תמר איש שלום. אתר רשמי
אוניברסיטת תל אביב - תמר איש שלום/אתר רשמי
גורם המעורה בפרטים: השניים התווכחו על "ענייני המהדורה", כאשר כמה דקות לפני שהכל החל הבמאי אף סימס למנכ"ל חברת החדשות, גולן יוכפז, וטען בפניו כי לנדנברג "לא מסתדר עם העריכה"

בכל בערב, קצת לפני השעה 20:00 ושידור המהדורה המרכזית, העצבים באולפני חברות החדשות רופפים – אך משהו חריג קרה ביום חמישי האחרון במערכת חדשות עשר שגרם לתקרית שהתרחשה מול כל צוות השידור ומול המגישה תמר איש שלום, שכבר ישבה באולפן והתכוננה לשידור.

לוואלה ברנז'ה נודע כי במאי המהדורה הוותיק של חדשות עשר רב עם העורך הראשי ליאור לנדנברג – שנכנס לתפקיד במרץ האחרון, לאחר עזיבתו של ברוך שי לתאגיד. בלהט הדברים הבמאי אף דחף מוניטור לכיוונו של לנדנברג.

מה הצית את הריב בין השניים? גורם המעורה בפרטים טוען שהשניים התווכחו על "ענייני המהדורה", כאשר כמה דקות לפני שהכל החל הבמאי אף סימס למנכ"ל חברת החדשות, גולן יוכפז, ומתח בפניו ביקורת לפיה לנדנברג "לא מסתדר עם העריכה של המהדורה".

לפי הגורם, מהשלב הזה התפתח בין השניים ריב שלווה בצרחות, כאשר כל צוות האולפן שומע ונוכח במקום, כולל איש-שלום שיושבת וממתינה לשידור. "בשיא הדברים הבמאי העיף את המוניטור על לנדנברג", אמר הגורם. לטענתו, הבמאי הושעה לשבוע הקרוב מעבודתו. ואולם בערוץ מכחישים שהבמאי הושעה.

מחדשות עשר נמסר בתגובה: "העניין נמצא בבירור. הבימאי התנצל בפני עורך המהדורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully