וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה נוסבאום: "לנתניהו יש עוד הרבה מה ללמוד גם מיצפאן ולא רק מ'ארץ נהדרת'"

וואלה ברנז'ה

20.12.2017 / 11:30

הפרשן לענייני משטרה של חדשות 2 התראיין ל-103FM והתייחס לנאום של רה"מ נתניהו - שכלל חיקוי שלו: "אין לי ספק שהוא התאמן על זה. אין לי ספק שהוא עמד מול המראה - הבעיה שאצלו זה יותר קשה, כי אין לו גבות כמו שלי"

משה נוסבאום נתניהו. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
משה נוסבאום נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

"לרה"מ נתניהו יש עוד הרבה מה ללמוד גם מיצפאן, ולא רק מ'ארץ נהדרת'" – זה מה שחושב משה נוסבאום, הפרשן לענייני משטרה של חדשות 2, על החיקוי שעשה לו רה"מ. אמש (שלישי) באירוע הדלקת נר חנוכה עם פעילי ליכוד, שנערך בכפר המכביה, התייחס נתניהו לחקירות נגדו ולהדלפות המשטרה לתקשורת – ואף חיקה את נוסבאום.

בשיחה עם דרור רפאל ב-103FM, ששאל את נוסבאום מה דעתו על החיקוי, הוא השיב: "הכל בסדר, הכל בסדר". רפאל שאל את נוסבאום, "זה היה דומה? זה היה כמעט מדויק", ולכך השיב כתב חדשות 2: "את זה אתה אומר". רפאל שאל את נוסבאום האם כבר חיקו אותו בעבר ומה דעתו על החיקוי, נוסבאום אמר כי "לנתניהו יש עוד הרבה מה ללמוד".

בשלב הזה רפאל תהה האם החיקוי פחות טוב מהחיקוי ב"ארץ נהדרת", נוסבאום ענה "ברור". רפאל גם שאל את נוסבאום האם החיקוי מחמיא לו, והעיתונאי השיב: "עד כאן, יש לו עוד הרבה מה ללמוד גם מיצפאן ולא רק מ'ארץ נהדרת'". לסיכום, רפאל אמר כי "שווה לפרגן לו על הניסיון", ונוסבאום אמר "על הניסיון- ברור".

נתניהו אמר בנאום: "המכפישים בכיכרות ובמהדורות ינסו לנפח את הבלון הזה לפני שיוצא ממנו כל האוויר. עכשיו הם מנסים לבנות מתח, 'מה יהיה עם ההמלצות?'. אז אני הולך לעשות לכם ספוילר. בעוד שבועות בודדים ישבו באולפני הטלויזיה כתבים ופרשנים והם יפתחו את מהדורת החדשות בכותרות מפוצצות: 'המלצות חמורות ביותר, יש לומר חמורות מאוד'. רוצה לומר, מן החמורות שידעה המדינה" - כשהוא מחזיק בגבותיו ולועג לשפת הגוף של נוסבאום.

"החשש הכי גדול שלי זה שבסוף תהיה גם המלצה על הגבות שלי"

מאוחר יותר נוסבאום שוחח בתכנית אחרת בתחנה עם רוני דניאל, הפרשן הצבאי של חדשות 2, יואב לימור מקשת והפרשן הצבאי של "ישראל היום" ואלון בן דוד, הפרשן הצבאי של חדשות עשר. דניאל אמר, "אתמול בערב אתה יושב, מקשיב לנאום, ואז רה"מ עושה את התנועה כאילו עם הגבות משהו – מה עבר לך בראש?".

נוסבאום השיב: "אני חייב לומר לך שבהתחלה כמובן הופתעתי, ואחרי ההפתעה חייכתי לעצמי. אני עושה את התנועה הזאת ככה בקטנה. אני אומר וואלה, אם גם רה"מ הגיע לגבות שלי – יכול להיות שבשלב הבא גם החוקרים יבואו לקחת ממני גרסה על זה. החשש הכי גדול שלי חברים זה שבסוף תהיה גם המלצה על הגבות שלי".

בנוסף, בן דוד אמר, "אבל אתה יודע – רוב ההמלצות לא מתממשות" – כשהוא מקניט את האמירה של נתניהו מנאומו אמש. בן דוד שאל את נוסבאום, "לדעתך הוא התאמן על זה בבית או שזה יצא לו ספונטני?" – נוסבאום השיב כי "אין לי ספק שהוא התאמן על זה. אין לי ספק שהוא עמד מול המראה הבעיה שאצלו זה יותר קשה כי אין לו גבות כמו שלי".

האזינו למשה נוסבאום ב-103FM: "לנתניהו יש עוד מה ללמוד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully