וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת 88 - מבקר המדינה בדרך לבדיקה?

20.12.2017 / 12:20

לאחר ההפגנות, העזיבות של השדרנים והעורכים המיתולוגיים ומחאת המאזינים - נציגי משמר 88 וכולם עם ג' נפגשו עם נציגי מבקר המדינה ודנו במה שהם מגדירים "חוסר השקיפות בתאגיד ובפגיעה באינטרס הציבורי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון: 15:00)

מחאת המאזינים נגד המהפך שעבר על תחנת 88FM הגיעה עד לפתחו של מבקר המדינה, וייתכן שאף תתפתח לבדיקה של המבקר את התנהלות התאגיד. נציגי משמר 88 וכולם עם ג' נפגשו אתמול עם נציגי מבקר המדינה ודנו במה שהם מגדירים "חוסר השקיפות בתאגיד ובפגיעה באינטרס הציבורי". הנציגים שוחחו עם נציגי מבקר המדינה בעקבות הפניות של המאזינים, נציגי המחאה ואיגוד אמני ישראל.

הנציגים שוחחו בהרחבה על מה שהם מכנים "כשלי התאגיד" - כמו למשל חוסר השקיפות, הפגיעה הקשה בתרבות הישראלית ובאינטרס הציבורי לטענתם ו"התנהלות של גוף ציבורי חשוב כעסק פרטי של איש אחד", כך לפי גורם שנכח בפגישה. עוד אמר הגורם כי בפגישה דנו ב"הכפשה וההסתה כלפינו, ועל כך שמועצת התאגיד - שאמורה להיות המבוגר האחראי - לא ממלאת את תפקידה".

מחאת המאזינים של 88FM החלה זמן קצר לאחר שהתחנה החדשה עלתה לאוויר במאי האחרון, עם הקמת התאגיד וסגירת הרשות. הפלייליסט השתנה בצורה דרסטית לטענתם, ובנוסף עורכים ומגישים רבים נאלצו להתפטר בעקבות מה שהם כינו כהתערבות של המנהלים באופי המוזיקלי של התחנה. בין היתר, בספטמבר האחרון התפטר ממנה גל אפלרויט - מגיש ועורך מוזיקלי מוערך שמזוהה עם הקו המקורי שאפיין את התחנה בעבר. זאת כאשר שלושה חודשים לפני כן התפטר מ-88FM בועז כהן.

מלשכת מבקר המדינה נמסר בתגובה: "נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה בודקת תלונה ספציפית שקיבלה, שאינה נוגעת להתנהלות כאן 88. במסגרת בדיקת התלונה נפגשו אנשי נציבות תלונות הציבור לשיחת רקע גם עם אנשי משמר 88. יודגש, על הביקורת בגופי השידור מופקד אגף במשרד מבקר המדינה והוא אינו מעורב בבדיקת התלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully