וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו התנצל בפני נוסבאום על החיקוי ב"נאום ההמלצות"

21.12.2017 / 8:27

כתב המשטרה של "החדשות" משה נוסבאום אמר הבוקר בראיון לאילנה דיין בגל"צ כי: "קיבלתי טלפון ממזכירתו שאמרה כי הוא ביקש לדבר איתי. ואז הוא אמר שהוא לא התכוון". עם זאת, בסביבת נתניהו אומרים: "התקיימה שיחה, הוא לא התנצל"

צילום: ניב אהרונסון

רה"מ בנימין נתניהו התנצל בפני כתב המשטרה של חברת "החדשות" על החיקוי שלו שעשה במהלך נאום ההמלצות. משה נוסבאום אמר הבוקר (חמישי) בראיון לאילנה דיין בגל"צ כי: "קיבלתי טלפון ממזכירתו שאמרה כי הוא ביקש לדבר איתי. ואז הוא אמר שהוא לא התכוון".

הוא הוסיף כי "אמרתי לו שאני מאוד מעריך את השיחה ושלא נפגעתי מהחיקוי שלי. הוא לא ניסה לומר שזה היה אלתור, לדעתי זה היה מתוכנן". עוד אמר, "אני עושה הפרדה הדברים שעליהם אמר נתניהו בנאומו, שעליהם יש לי ביקורת קשה מאוד, לבין החיקוי. זה לא יאומן, כל פעם מחדש הגבות שלי מסבכות אותי".

עם זאת, בסביבת נתניהו מציגים גרסה מעט שונה לדברים. בסביבת רה"מ מאשרים כי אכן דיבר עם נוסבאום, אך לטענתם נתניהו לא התנצל והסתפק בלהבהיר לנוסבאום כי "הדברים נאמרו בצחוק והוא מקווה שלא נפגע". לדברי גורמים בסביבתו, "צריך לקבל בהומור כמי שמחקים אותו כל הזמן".

משה נוסבאום. פביאן קולדרוף, ניר פקין, ניר פקין
משה נוסבאום/ניר פקין, פביאן קולדרוף, ניר פקין

כזכור, בכנס פוליטי לפעילי ליכוד שערך בתחילת השבוע נתניהו לרגל חג החנוכה, הוא אמר: "המכפישים בכיכרות ובמהדורות ינסו לנפח את הבלון הזה לפני שיוצא ממנו כל האוויר. עכשיו הם מנסים לבנות מתח, 'מה יהיה עם ההמלצות?'. אז אני הולך לעשות לכם ספוילר. בעוד שבועות בודדים ישבו באולפני הטלויזיה כתבים ופרשנים והם יפתחו את מהדורת החדשות בכותרות מפוצצות: 'המלצות חמורות ביותר, יש לומר חמורות מאוד'. רוצה לומר, מן החמורות שידעה המדינה" - כשהוא מחזיק בגבותיו ולועג לשפת הגוף של נוסבאום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully