וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה בפרה פריים, אופירה בפריים טיים, אופירה במקום מצליח?

24.12.2017 / 16:15

"אופירה וברקו" מתגלים כג'וקר של קשת לאחר הפיצול. לוואלה ברנז'ה נודע כי בעקבות הרייטינג הגבוה בשישי האחרון מייעדים בערוץ את הצמד להגשת סיכום שנתי בפריים טיים - במקום "השבוע" של חברת "החדשות". כרגע מדובר בהחלטה נקודתית, אך מה יהיה בהמשך?

אופירה וברקוביץ אופירה אסייג ואייל ברקוביץ. רונן אקרמן,
אופירה וברקוביץ אופירה אסייג ואייל ברקוביץ/רונן אקרמן

"אופירה וברקו" מתגלים כג'וקר של קשת לאחר הפיצול, ובמיוחד אחרי הבאז שנוצר מפיצוץ הריאיון של מני נפתלי בשבוע שעבר, שהוביל לשיא צפייה ביום שישי האחרון. לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחר הרייטינג הגבוה – 7.7% - בערוץ מייעדים את "אופירה וברקו" להגשת סיכום שנתי והחליטו למתוח את התכנית של הצמד על חשבון "השבוע עם רינה מצליח" של חדשות 2. בנוסף, אופירה אסייג תחליף הערב (ראשון) את רותם סלע בהגשת "הכוכב הבא" באופן חד פעמי.

הרייטינג של "השבוע עם רינה מצליח" השיג 7.1% ביום שישי (לעומת 7.7% ל"אופירה וברקו") ובשישי הקודם המהדורה המקדימה רשמה 5.2% לעומת 5.7% לתכנית הבידור. כלומר, הצמד מצליח לאחרונה לעקוף את מצליח בחצי נקודה, ולקשת יש אינטרס למצוא מקפצה טובה ל"אולפן שישי" כדי להרים את אחוזי הצפייה של המהדורה הסובלת מנחיתות יחסית לשאר רצועות "החדשות" שהתחזקו משמעותית מאז הפיצול.

כרגע אמנם מדובר בהחלטה חד פעמית, ואולם מעניין יהיה לראות האם בעקבות נתוני הצפייה של הספיישל, יחליטו בקשת להפוך את ההחלטה למשהו קבוע. כלומר, במידה ויוחלט באופן קבוע לוותר על המהדורה המקדימה לחדשות בהגשתה של רינה מצליח (שמשודרת רק בקשת 12) - מה שאפשרי, לכאורה – זה יסמל שלב נוסף בפיצול שכבר קיים בתכני חברת החדשות בשני הערוצים.

כך למשל, "הערב" של רשת המשודרת מול "אנשים" של קשת, או "לפני החדשות עם לוסי ואודי" של רשת המשודרת מול גיא פינס והתכנית הכלכלית בקשת. יצויין כי בקשת הרשמית מכחישים שהתקבלה החלטה בנוסח זו ומאשרים כי מדובר במשהו נקודתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully