וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעקי ארץ אהובה

וואלה ברנז'ה

24.12.2017 / 16:45

שאלנו את פובליציסט "הארץ" לשעבר דורון רוזנבלום מדוע מחק פוסט על מינוי יו"ר הקואליציה דוד אמסלם, שכלל איור של ההתפתחות האנושית על פי דרווין. אפילו אנחנו לא ציפינו לתשובה מורכבת כל כך

קטע מתוך תיק תקשורת עם דורון רוזנבלום.
קטע מתוך תיק תקשורת עם דורון רוזנבלום

פובליציסט "הארץ" לשעבר, דורון רוזנבלום, פרסם בסופ"ש פוסט שעצבן רבים ברשתות החברתיות. בציוץ, רוזנבלום כתב: "דוד אמסלם מעורר געגוע לדוד ביטן שמעורר געגוע להנגבי, שעורר געגוע ללוין, שעורר געגוע ל..." – כשברקע התמונה המפורסמת המצביעה על תורת האבלוציה של דרווין.

הפוסט המדובר, שאף צויץ בחשבון הטוויטר של רוזנבלום בנוסף לעמוד הפייסבוק שלו, עצבן כל כך הרבה גורמים – עד שלבסוף הוא הוסר מהרשתות החברתיות.

דורון רוזנבלום. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
דורון רוזנבלום/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

רוזנבלום אמר בתגובה לוואלה ברנז'ה: "הציוץ התכוון להצביע על ירידת רמת הפוליטיקאים ועל נטיית התקשורת להתרפק על כל דור פוליטיקאים קודם. ככזה הוא הופיע כפוסט בפייסבוק, ונשאר שם, אבל הועבר אוטומטית לטוויטר, שהוא מדיום עצבני יותר שאינו בנוי לדקויות ולהומור. לכן לעתים קרובות אני מוחק ציוצים שאיבדו רלוונטיות או שלא עשו את המעבר בשלום. גם שמתי לב שהאילוסטרציה הסיחה את הדעת מהטקסט וגרמה לפרשנויות מוטעות, כולל הזדעקויות מופרכות על "גזענות" שאנשים ראו מהרהורי לבם, לכן מחקתיה גם בפייס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully