וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: אילאיל שחר מונתה למנהלת האקטואליה בגלי צה"ל

24.12.2017 / 19:00

אחרי מינויה של איילת טריאסט למנהלת התוכניות והעיתונאית גל גבאי למפקדת קורס הכתבים החדש של התחנה - מפקד גל"צ, שמעון אלקבץ, מינה באופן קבוע את שחר למנהלת האקטואליה של התחנה, כשבמקביל היא תמשיך לסקר את התחום המדיני

אילאיל שחר. אילאיל שחר, מערכת וואלה! NEWS
אילאיל שחר/מערכת וואלה! NEWS, אילאיל שחר

עכשיו זה רשמי: מפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ, מינה באופן קבוע את אילאיל שחר לתפקיד ראש מחלקת האקטואליה בתחנה. שחר, ששימשה בעשור האחרון ככתבת המדינית של גלי צה"ל, תמשיך לסקר את התחום במקביל לתפקידה החדש בתחנה.

שחר כבר מונתה לתפקיד באופן זמני במקומו של אבי ברזילי, שעזב לטובת תפקיד עריכה ברשת. הוא מונה בספטמבר האחרון לעורך הראשי של "לפני החדשות עם לוסי ואודי", כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. ואולם עזב את המערכת כעבור פחות מחודש ברשת.

שחר הצטרפה לגלי צה"ל לפני כעשור, קודם לכן שימשה ככתבת מדינית וכתבת חינוך בעיתון "מעריב", וניהלה את סניף העיתון בירושלים. מינויה לתפקיד הוא המינוי השלישי הבולט של אלקבץ מאז שנכנס לתפקידו בספטמבר האחרון, כאשר בכולם מדובר במינוי של נשים לתפקידי מפתח בתחנה: איילת טריאסט מונתה לתפקיד מנהלת התוכניות, והעיתונאית גל גבאי תשמש כמפקדת קורס הכתבים החדש של התחנה הצבאית.

שחר מסרה בתגובה: "אני מודה לשמעון אלקבץ על האמון וההזדמנות, ומקווה להצעיד את מחלקת האקטואליה קדימה. מחלקת החדשות של גלי צה"ל היא אחד הנכסים החשובים של הדמוקרטיה הישראלית. אני גאה להוביל צוות מקצועי ומוכשר של כתבים, עורכים ומגישים, חיילים ואזרחים, לקראת שורה ארוכה של אתגרים עיתונאיים העומדים בפנינו, תוך שמירה והקפדה על איכות גבוהה של המוצר העיתונאי ועל כללי האתיקה"

אלקבץ אמר: "מינויה של אילאיל שחר לתפקיד ראש מחלקת האקטואליה של התחנה, מהווה אבן נוספת בפסיפס האיכותי שאנו בונים. אילאיל מביאה עמה לתפקיד איכויות עיתונאיות ואנושיות גבוהות, ואני משוכנע שהיא תוסיף ערך מוסף לעבודת גלי צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully