וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו הרחקה ללרר מעו"ד המייצגת חשודים בעבירות מין; לרר: לא יעצרו אותנו

וואלה ברנז'ה

25.12.2017 / 17:20

לאחר שהוצא נגדו צו ההרחקה בעקבות תלונה שהגישה עו"ד ויזל, הטוענת ל"מסע הסתה" שמתנהל נגדה בתכנית, לרר אומר לוואלה ברנז'ה: "אני קיבלתי צו הרחקה ממנה - ולא למשל היא קיבלה צו הרחקה מהנאנסת לירון, שאותה נהגה לרסק בביהמ"ש"

גיא לרר. ניר פקין
גיא לרר/ניר פקין

גיא לרר מגיב לצו ההרחקה שהוצא נגדו בעקבות תלונה שהגישה במשטרה עו"ד נגה ויזל, הטוענת ל"מסע הסתה" שמתנהל נגדה ב"הצנרת" של רשת. לרר אמר לוואלה ברנז'ה: "וכך בחרה עורכת הדין נוגה ויזל להתמודד עם הביקורת שלנו והעובדה שאנחנו מבקשים להגן על מתלוננות מפניה: לפני שעות בודדות נחת אצלנו צו הרחקה נגדי ונגד מאיה נהור שערכה את סדרת הכתבות. כן, תקראו שוב: קיבלנו צו הרחקה. כמו אחרוני העבריינים המכים המאיימים והמטרידנים".

לרר הוסיף כי "אמנם הצו הוא זמני עד לדיון, רק על סמך מה שעו"ד ויזל מסרה במעמד צד אחד בבית המשפט, אמנם עם הגבלת מרחק ואמנם מותר לנו לצלם לצרכי כתבה – ועדיין: אני קיבלתי צו הרחקה ממנה ולא למשל, היא קיבלה צו הרחקה מהנאנסת לירון שאותה נהגה לרסק באולם בית המשפט ומחוצה לו. המשמעות היא שהתכנית שלנו להגיע עם מאבטחים ולהגן על הנפגעות בדיונים הקרובים של ויזל כנראה יגנזו. עורכת הדין תזכה לחזור ולטפל בנפגעות ללא הפרעה".

לסיכום אמר, "במקביל היא גם הגישה נגדי תלונה במשטרה, מה שיאפשר לחוקרי משטרת ישראל להזמין, לחקור ולטרטר אותי למשך יום שלם כפי שכבר עשו בעבר ברומזם שאם לא הייתי מבקר את המשטרה אז היו מוותרים על זה. כמו שאמרתי בעבר: אחרי שזומנתי לאותה חקירה באזהרה, או אחרי שזכיתי לקובלנה פלילית ונתבעתי במיליוני שקלים: העניינים האלו מעיקים עלינו, מעכבים אותנו, אבל בשום דרך לא עוצרים אותנו. נספוג את המכה, נחשוב, ונמצא דרך להתמודד. בינתיים תודה גדולה לכולם על התמיכה".

ויזל אומרת כי קיבלה הודעות נאצה ואיומים על חייה, וצוות התוכנית בולש אחריה לכל מקום ומפריע לעבודתה. בית משפט ציווה על לרר לשמור מרחק מויזל, עד שיתקיים דיון במעמד שני הצדדים בשבוע הבא. לטענתה, היא נתונה למסע הסתה על ידי לרר, בעקבות סדרת כתבות ששידר בחודש האחרון, ובהן טען כי היא "רומסת ומשפילה מתלוננות בעבירות מין", ובעיקר מתלוננת בתיק האונס בבסיס חצרים.

לדברי ויזל, המכנה את סדרת הכתבות "מגמתיות וערוכות" היא מקבלת בעקבות השידור הודעות נאצה, קללות וגידופים בהודעות פרטיות ובפייסבוק, בהן נכתב: "מאחלים שהבת שלך תעבור בדיוק אותו דבר". בימים האחרונים היא אומרת כי קיבלה אף איומים ברצח מאלמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully