וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ של ג'ודי לרסקין: אל תשים לב למספרים

26.12.2017 / 14:25

תכנית הבוקר של קשת "חדשות הבוקר" בהגשת ניב רסקין אמנם מפסידה באופן קבוע למתחרים, אבל לא בטוח שזה נורא כל כך – כי ג'ודי ניר מוזס, המשתתפת בפאנל התכנית, לא שמה לב למספרים

צילום מסך

תכנית הבוקר של קשת "חדשות הבוקר" בהגשת ניב רסקין מפסידה באופן קבוע ברצועה – לתכנית "העולם הבוקר" של רשת שמובילה בפער משמעותי לרוב, וגם מפסידה אפילו לתכנית הבוקר של ערוץ עשר "אורלי וגיא". אבל, לא לעולם חוסן – כי ג'ודי ניר מוזס, המשתתפת בפאנל התכנית, לא שמה לב למספרים.

ניר מוזס אמרה הבוקר (שלישי) בתכנית: "לא תיארתי לעצמי שהם ערים בשעות כאלה. אני רוצה לומר ששניים כתבו לי - גם היום וגם אתמול - אנחנו נשארים בבית ומאחרים לעבודה כי נתקענו בבית...גם אתמול, הייתי בקניון ושתי נשים ניגשו אלי ואמרו לי אנחנו מרותקים ונהנים - ואל תשימו לב למספרים".

לאחר כחודש וחצי מהפיצול, בקשת החליטו שהפתרון לרייטינג הנמוך הוא לבטל דווקא את התכנית המקדימה של מירב בטיטו ומירב מילר. בקשת מסרבים, ככל הנראה, לוותר על הפורמט החדשותי על הבוקר, למרות שהוא מפסיד לתכניות הבוקר של רשת וגם לאורלי וגיא בערוץ עשר - והחליטו להקריב על המזבח דווקא את התכנית "הרכה" של בטיטו ומילר, שגם היא מניבה נתונים נמוכים אך גם משודרת מוקדם יותר. בחברה מתייחסים לעובדה שרסקין מצליח כמעט להכפיל את הרייטינג מהרצועה שלפניו, ולכן החליטו להרחיב את התכנית שלו ולהתחיל אותה מ-6:15, בניסיון ליצור רצף שידורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully