וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התבטאות נגד ריבלין - עירית לינור הושעתה מגל"צ

27.12.2017 / 18:24

המגישה הורחקה משידור בתחנה בעקבות דבריה נגד נשיא המדינה בתכניתה "המילה האחרונה". גל"צ: "ביקורת היא לגיטימית, אבל יש לשמור על שיח ראוי כמצופה משידור ציבורי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לינור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ החליט היום (רביעי) להרחיק משידור את עירית לינור לשבוע ימים בעקבות דבריה נגד נשיא המדינה אתמול בתוכניתה המילה האחרונה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בגל"צ מחקו את האייטם המדובר מהרשתות החברתיות.

דבריה של לינור נאמרו אתמול, ברקע דבריו של ריבלין בכנס לאוטמן לחינוך ודמוקרטיה, שלפיהם "אין תחליף לכיכרות העיר האמיתיות". לינור, בתגובה, תקפה את הנשיא בשידור באומרה: "ריבלין קורא לאזרחי ישראל לצאת להפגנות לנוכח המצב הנורא במדינה. אין שום מצב נורא במדינה. אני אגיד לך מה בלתי נסבל, אדוני הנשיא - שאתה לא שחקן פוליטי, ובתור פוליטיקאי היית תמיד כושל ביותר".

בהמשך הטון החריף, כשהוסיפה: "הדבר היחיד שהצלחת להיבחר אליו חוץ ממשרת שר זוטרה, להיות באמת המאמי הלאומי בתור יו"ר הכנסת. זה לא תפקיד ביצועי וללא אחריות ביצועית. עכשיו בתור נשיא ובתור סמל ישראלי אתה קורא לאזרחים לצאת לרחובות? על מה? תגיד לי על מה? חתיכת חצוף! מי אתה?".

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "התבטאויותיה של עירית לינור כלפי נשיא המדינה אינן ראויות וגם האופן שבו נאמרו הדברים. אנו מכבדים, נלחמים ושומרים על חופש הביטוי בגלי צה"ל. ביקורת היא לגיטימית והיא סוד קיומה של עיתונות חופשית, יחד עם זאת יש לשמור על שיח ראוי כמצופה משידור ציבורי".

לינור בחרה שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully