וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר קרוב לנמל: יוסי מזרחי מצטרף לרדיו צפון

28.12.2017 / 10:22

לאחר שעזב לאחרונה את רדיו חיפה, בעקבות סירובו להתנצל על דברים שאמר על ההתנהלות בנמל, לוואלה ברנז'ה נודע כי כתב חדשות 2 יוסי מזרחי יגיש ברדיו צפון תוכנית שבועית

יוסי מזרחי. יחצ,
יוסי מזרחי/יחצ

רדיו צפון מצרף לשורותיו את כתב חדשות 2 יוסי מזרחי - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מזרחי יגיש ברדיו צפון FM104.5 החל מהשבוע הבא תוכנית שבועית בימי חמישי בבוקר (09:00-10:00), שתקרא "חד וחלק" ותעסוק בחשיפת מחדלים וכשלים באזור הצפון. בהמשך צפויה התוכנית לעסוק במתרחש ברשויות ובערים הצפוניות לקראת הבחירות המוניציפאליות אשר יתקיימו בעוד כשנה.

לאחרונה עזב מזרחי את רדיו חיפה לאחר שהגיש בתחנה מ-2014. מזרחי פרש מהתכנית הזוגית שלו עם אלי לוי ברדיו חיפה, בעקבות איום בתביעת לשון הרע ודרישה להתנצלות, לאחר דברים קשים שאמר בתכניתו על ההתנהלות בנמל חיפה.

מזרחי שימש בעברו כעיתונאי ב"מעריב". בשנת 2003 הצטרף לחדשות 2 ככתב הערוץ באזור חיפה והצפון. בהמשך מונה לכתב תחקירים ומגזין של חברת החדשות. ב-2017 הוא חשף את פרשת ההתעללות בקשישים שבוצעה בבית האבות "נאות כיפת הזהב" בחיפה. מזרחי הינו זוכה פרס "פראט תקשורת 2006" על תחקיר "העיר באפור" הנוגע לזיהום במפרץ חיפה וזוכה "פרס פרימור לתקשורת 2013" על תחקיר "הסמים החוקיים".

רדיו צפון FM104.5 שינה בשנה האחרונה את לוח התכניות כאשר בין היתר הצטרפו לתחנה הצמד סלוצקי ודומינגז, הפרשנית והעיתונאית ליאת רון ושדרן המוזיקה אסי לביא. על פי סקר TGI האחרון, נרשם גידול משמעותי בשיעורי האזנה הארציים לתחנה - מ-1.3% ל-2.8%.

מזרחי מסר: "אחרי הפגישה הראשונה עם מנהלת התחנה רינה בן עיון ועם יו"ר התחנה שי בן מאור, קיבלתי תחושה שהרדיו יותר מקצועי ומשפחתי מתחנות אחרות שאני מכיר, ולכן שמח להצטרף, מבטיח שיהיה הכול חוץ ממשעמם".

רינה בן עיון, מנכ"לית רדיו צפון FM104.5, מסרה: "אנו מאוד שמחים על הצטרפותו של יוסי מזרחי עיתונאי מוערך, אשר מכיר על בוריין את כל בעיות הצפון ואני בטוחה שתכניתו תשמש לעזר רב לתושבי הצפון ולמאזיני הרדיו שהולכים ומתרבים מידי יום. ולמאזיננו אני מבטיחה הפתעות נוספות בזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully