וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes: "פאודה" - אחד מהמשדרים הנצפים בפריים טיים

וואלה ברנז'ה

1.1.2018 / 13:54

באופן חריג, yes חושפת את נתוני הצפייה שלה אמש ולטענתה אחרי שקלול צפייה ב-VOD הפרק הראשון לעונה השנייה של "פאודה", גרף נתון שיא. הנתון טרם קיבל את אישור ועדת המדרוג

פאודה עונה 2, ליאור רז. אוהד רומנו,
פאודה עונה 2, ליאור רז/אוהד רומנו

הצלחה לעונה השנייה של "פאודה" שהושקה אמש (ראשון) ב-yes. לפי ניתוח של חברת הלווין הפרק הראשון לעונה גרף נתון של 12.07% צפייה מכלל לקוחות החברה (כ-4% מכלל משקי הבית) - מה שהופך אותו לאחד מהמשדרים הנצפים ביותר אמש בפריים-טיים בטלוויזיה, תוך שהוא עוקף ברייטינג תכניות בולטות של הערוצים השונים. יצוין כי ב-yes טוענים כי הנתון כולל צפייה בלייב עם הקלטות VOD לאורך כלל ערב הצפייה - ונתון זה לא קיבל את אישור ועדת המדרוג.

"פאודה" נבחרה לאחרונה על-ידי העיתון הניו-יורק טיימס לאחת הסדרות הטובות בעולם לשנת 2017 וכבר טרם פתיחת העונה היא עוררה מיני-סערה עם הגעה של כוחות משטרה לאזור מחלף קוממיות בחולון, זאת בעקבות תלונות של נהגים שראו תליית שלט ענק בערבית - שהיה חלק מקמפיין לקידום הסדרה.

בפרק הראשון לעונה החדשה, דורון קביליו (ליאור רז), חוזר לרדוף אותו והוא נאלץ לחזור ליחידת המסתערבים כדי להילחם מול אויב חדש ומתוחכם, בנו של השייח עוודאלה (פיראס נסאר). המאבק האלים גורר לתוכו את הדמויות המוכרות משני הצדדים. (נטע גרטי) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully