וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה: וייס ויוכפז על במה אחת בכנס דוקו PRIME - חי בוואלה ברנז'ה

וואלה ברנז'ה

1.1.2018 / 15:09

אחרי שנים של תחרות ובצל פיצול ערוץ 2, ייפגשו על במה אחת מנכ"ל חדשות עשר גולן יוכפז ומנכ"ל חברת "החדשות" אבי וייס, זאת במסגרת ראיון משותף לאילנה דיין בכנס הדוקו של ערוץ עשר. המפגש, כמו גם שאר חלקי הכנס, ישודר LIVE בוואלה ברנז'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שנים של תחרות ובצל פיצול ערוץ 2, ייפגשו על במה אחת מנכ"ל חדשות עשר גולן יוכפז ומנכ"ל חברת "החדשות" אבי וייס, זאת במסגרת ראיון משותף תחת שידון בשאלה כיצד נקבע סדר היום הציבורי, שיתקיים בכנס דוקו PRIME של ערוץ עשר. את המפגש תנחה אילנה דיין (קשת). המפגש, כמו גם שאר חלקי הכנס, ישודר LIVE בוואלה ברנז'ה.

ערוץ עשר מקיים בפעם השנייה את הכנס הדוקומנטרי והשנה עולם התוכן הדוקומנטרי מציין 70 שנה של יצירה דוקומנטרית במעמד ובהשתתפות נשיא המדינה ראובן ריבלין. בכנס ישתתפו יוצרים, במאים ומפיקים מובילים בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע התיעודיים מהארץ ומחו"ל.

הכנס ייפתח בריאיון אינטימי של נשיא המדינה עם רפי רשף. לאחריו, ריאיון של אורלי וילנאי עם איש הערוץ אמנון לוי על תיעוד החברה החרדית והאשמה שלוי מטיל על התקשורת במחיקת סיקור השסע העדתי מסדר היום הציבורי.

בכנס ישתתף בפעם הראשונה בישראל הבמאי הדוקומנטרי איאן הלפרין שיוצא בסרטו החדש "הלוואי שלא היית כאן" נגד תופעת ה-bds ונושא הדגל שלה, המוסיקאי רוג'ר ווטרס. את הכנס יחתום ד"ר חיים שפירא בהרצאה "אני חושב משמע אני קיים".

בערוץ אומרים כי מטרתו העיקרית של הכנס היא העלאת המודעות ליצירה ולעשייה דוקומנטרית לפריים טיים, ושימת זרקור על הז'אנר. האירוע יתקיים ב-14 בינואר 2018 בתאטרון גבעתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully