וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע נקמה בלרר? ערוץ עשר לא הגיש מועמדות ל"הצינור" בטקס פרסי הטלוויזיה

2.1.2018 / 14:02

לא ברור מדוע הערוץ בחר שלא להגיש מועמדות לתכנית, שכבר זכתה פעמיים בפרס בקטגוריית "מגזין פנאי". לרר: "מבאס ומעציב שכל כך חשוב להם למנוע מאתנו את האפשרות לזכות שוב בפרס"

גיא לרר בטקס פרסי הטלוויזיה. מגד גוזני
גיא לרר בטקס פרסי הטלוויזיה/מגד גוזני

ערוץ עשר לא הגיש מועמדות לתכנית "הצינור" בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע. לא ברור מדוע הערוץ בחר שלא להגיש מועמדות לתכנית, שכבר זכתה פעמיים בפרס בקטגוריית "מגזין פנאי".

כזכור, בגלל פיצול ערוץ 2 התכנית בהגשתו של גיא לרר – שגם אחראי על פיתוח "הצינור" שהחלה כפינה במהדורת החדשות בערוץ - עברה שינוי משמעותי: בקיץ הודיע לרר על מעבר לרשת שם הוא מגיש את "הצנרת", ובערוץ עשר גייסו את ברמן כמגיש החדש של "הצינור" – כאשר גם הצוות המקורי עבר לרשת והוחלף במערכת אחרת בערוץ עשר. אמנם בערוץ עשר לא הגישו מועמדות לתכניות חדשות כמו "הרדאר", אך האם מכך ניתן להסיק שהם מחשיבים את "הצינור עם טל ברמן" כפורמט חדש, בעקבות שינוי צוות התכנית?

יש לציין במקביל כי לרר וערוץ עשר מנהלים מאבק משפטי מלוכלך סביב עמוד הפייסבוק הפופולרי של "הצינור". הדיון האחרון התקיים ביום חמישי בשבוע שעבר, כאשר הטיעון המרכזי של לרר בתביעה הוא שעמוד הפייסבוק של "הצינור" שייך לו מכיוון שהופעל כיוזמה פרטית על ידו ועל ידי אנשים ששילם להם מכיסו. בערוץ מצידם טוענים כי מכיוון שהעמוד נושא את שם התכנית "הצינור", וקיים איתה קשר ישיר – הוא שייך אוטומטית לערוץ עשר. בשלב הזה לא ברור לטובת מי יכריע בית המשפט, כאשר צפויים לעבור מספר שבועות עד שיינתן פסק הדין.

אחד מהקמפיינים הזכורים שמערכת "הצינור" ניהלה בשנת 2017 – כאשר התכנית עוד הייתה תחת אחריותו של לרר – הוא קמפיין אי-ההפללה: מדובר בפרוייקט של 'החזית' בהובלת "הצינור" למען אישור הצעת החוק לאי הפללה של צרכני קנאביס בישראל. הפרויקט זכה גם לתמיכה משמעותית מצד אישים מוכרים, בהם אביב גפן, חנוך דאום, מרגלית צנעני ועוד. במקביל לפרוייקט, הרשות למלחמה בסמים המליצה לראשונה לאמץ את המודל הפורטוגלי של אי הפללת צרכני קנאביס עד 25 גרם לשימוש עצמי.

לרר מסר בתגובה: "שתי הזכיות שלנו בשלוש השנים האחרונות היו מאוד מהנות לי ולמערכת שלי שעובדת קשה בטירוף וכמעט לא זוכה לרגעים מזוקקים כאלו של הוקרת תודה. מבאס ומעציב שכל כך חשוב להם למנוע מאתנו את האפשרות לזכות שוב בפרס, בעיקר על רקע העובדה שאנחנו כל כך גאים בתכניות שעשינו בשנה האחרונה בערוץ 10. נקווה שהשופטים יחשבו את הצינור בצנרת ובהצלחה גם לשאר המועמדים המצוינים".

בערוץ עשר סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully