וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה: ח"כ לשעבר גואטה יגיש תכנית בתאגיד

4.1.2018 / 12:34

ח"כ לשעבר יגאל גואטה - שהתפטר מהכנסת בעקבות הסערה סביב השתתפותו בחתונת בן אחותו ההומוסקסואל - יגיש תכנית שבועית ברשת ב'. ג'ודי ניר מוזס: "כפי שאמרתי, הרבנים נתנו הוראה לבן רובי להעיף אותי כי העזתי לבקר אותם, והביאו אחד משלהם"

ח"כ גואטה מגיש את התפטרתו ליו?ר הכנסת יולי אדלשטיין, כנסת, ירושלים. נועם מושקוביץ', מערכת וואלה! NEWS
ח"כ גואטה מגיש את התפטרתו ליו?ר הכנסת יולי אדלשטיין, כנסת, ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ'

ח"כ לשעבר יגאל גואטה עובר לתאגיד השידור. גואטה, שהתפטר מהכנסת בעקבות הסערה סביב השתתפותו בחתונת בן אחותו ההומוסקסואל, יגיש תכנית רדיו חדשה בימי שישי . את התכנית, שתשודר ברשת ב', תערוך עידית בן יאיר. בתכנית גואטה יעסוק בנושאים שסוקרו בשבוע החולף מזווית אישית.

בספטמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי גואטה נמצא במו"מ להגשת תכנית בתאגיד השידור. טרם עליית התאגיד לאוויר גואטה תקף את התאגיד על כך שאינו משלב מספיק עובדים ממוצא מזרחי במועצה ועל שכר הטאלנטים. בנוסף לכך, בעבר באחד מדיוני הוועדה בכנסת על התאגיד, המנכ"ל אלדד קובלנץ אמר לגואטה כי הוא "טאלנט מבוזבז".

בנוסף, בדיונים על דרישת ש"ס להקמת רדיו חרדי בכאן, גואטה אמר כי "היושב-ראש של מועצת תאגיד השידור הציבורי הזה, עם כל המועצה, זה גיל עומר, ואבי רט, ודוד אלכסנדר, ושלומי שטיין, ונפתלי גליקסברג, ואורנה דויטש, ומישל קרמרמן, ואהובה פיינמסר, ודלית שטאובר ואורית מסילתי, שאני עוד לא יודע בדיוק מה הרקע, אבל באמת, רבותי, אי אפשר תמיד לזרות חול בעיני הציבור. לא מצאו איזה בוזגלו?".

גואטה אמר לוואלה ברנז'ה: "המטרה שלי בתכנית היא למצוא את הדברים המאחדים, מחברים ומחבקים בעם, ולא להיפך - ועל כך אני שמח על הבמה שניתנה לי בכאן רשת ב. בהתאם, מדי שבוע יתארחו אנשים מכל קצוות הקשת הישראלית, תוך עידוד שיח שכזה".

ג'ודי ניר מוזס. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
ג'ודי ניר מוזס/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

"למה התכנית לא מתאימה? כי הרב שלך לא אהב?"

לאחר שב"כאן" קידמו את התכנית בעמוד הטוויטר שלהם, אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס - שפוטרה מהתאגיד לפני מספר חודשים - הגיבה בעוקצנות להודעה כשהיא מצייצת: "כפי שאמרתי, הרבנים נתנו הוראה לבן רובי להעיף אותי כי העזתי לבקר אותם, והביאו אחד משלהם. בינגו".

ביוני פורסם כי תוכניתה של ניר-מוזס ברדיו "כאן" בוטלה כעבור חודש בלבד. מנהל רשת ב' של התאגיד, עומר בן רובי, הודיע למגישה כי התוכנית יורדת, כאשר הסיבה למהלך היא חוסר שביעות רצון מהפורמט. ניר-מוזס הגישה תוכנית ברשת ב' בימי שישי, ביחד עם בנה, נמרוד, הבעלים של משרד הפרסום "דה בריף". גם ברשות השידור ז"ל הגישה ניר-מוזס תוכנית רדיו אישית בקול ישראל.

לאחר שהודחה מהתאגיד, ניר-מוזס העלתה פוסט בפייסבוק שבו האשימה את עומר בן רובי, מנהל רשת ב', בפיטורים ממניעים לא ענייניים: "בן רובי, שניהל את גלגל"צ, חשב ש'למרות שאהבנו את 22 הפיילוטים שעשיתם, התכנית לא מתאימה לשישי בבוקר'. למה שאלתי? 20 שנה התאימה ופתאום היא לא? מה הבעיה? תסביר שנבין. כל הסביבה שלך מפרגנת כל הזמן, מקבלת אינסוף תגובות נהדרות ברחוב, אז למה לא מתאימה? למה? כי הרב שלך לא אהב? כי משהו מהפוליטיקה אכל את הלב שפרגנו לכחלון? אחרי כמה משפטים שבאמת היו חסרי משמעות, הבן רובי הציע לנו להעביר את התכנית ללילה. כמובן שלא עלה על דעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully