וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצח את וראייטי: גיליון הסקס של טיים אאוט זכה בפרס השער היצירתי של 2017

4.1.2018 / 13:30

בתחרות שקיים אתר אתר coverjunkie ניצח גיליון הסקס "השיח הציבורי" של המגזין טיים אאוט, כשהוא גובר על מגזינים בינלאומיים כמו "הניו יורקר", "ניו יורק טיימס", "הוושינגטון פוסט" ועוד

טיים אאוט. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
טיים אאוט/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

גיליון הסקס של טיים אאוט תל אביב ניצח בתחרות שערי הפרינט היצירתיים ביותר בעולם לשנת 2017. את התחרות קיים אתר coverjunkie, שעוסק ביצירתיות של שערי עיתונים ברחבי העולם, והיא מתקיימת משנת 2010.

בקטגוריה שבה ניצח – השער היצירתי לשנת 2017 - טיים אאוט הצליח להביס מגזינים בינלאומיים מכובדים כמו – "הניו יורקר", "ניו יורק טיימס", "וראייטי" ו"פלייבוי". טיים אאוט הוא המגזין הישראלי היחיד שהעפיל לתחרות ובנוסף מדובר במגזין טיים אאוט היחיד שנכנס לתחרות מבין מגזיני טיים אאוט העולמיים.

האתר הציג לגולשים 45 שערי עיתונים, כאשר "הניו יורקר" היה מועמד על 4 שערים, "הניו יורק טיימס" (מגזין) על 3 שערים, "וושינגטון פוסט" (מגזין) היה מועמד על 2 שערים, דר שפיגל הגרמני, ובנוסף היו מועמדים בתחרות מגזינים מגרמניה, פורטוגל, איטליה, שווייץ, ספרד, בריטניה, אוסטרליה, הולנד וצרפת.

את שער גיליון הסקס "השיח הציבורי" צילמה נטע דרור. העורכת הראשית של "טיים אאוט" היא נוף נתנזון, ומי שמשמש כבעלים והמו"ל הוא יובל סיגלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully