וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור פחות מחצי שנה: היועמ"ש של הרשות השנייה פורשת בטונים צורמים

6.1.2018 / 23:00

עו"ד דורלי אלמגור פרשה מתפקידה כיועצת המשפטית של הרשות השנייה, כשהסיבה לטענתה היא אי-שביעות רצון שהביע המנכ"ל מתפקודה. הרשות: "אלמגור עשתה את הצעד הנכון כשהחליטה לעזוב ביוזמתה את תפקידה"

עו"ד דורלי אלמגור בכנס משדרים שינוי. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
עו"ד דורלי אלמגור בכנס משדרים שינוי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

עו"ד דורלי אלמגור פרשה מתפקידה כיועצת המשפטית של הרשות השנייה. אלמגור כיהנה בתפקיד פחות מחצי שנה, והסיבה לעזיבה לטענתה היא אי-שביעות רצון שהביע מנכ"ל הרשות, ניר שוויקי, מתפקודה. בהודעת הפרישה שלה, אלמגור תקפה את היו"ר יוליה שמאלוב-ברקוביץ' ואת שוויקי, המשמש בתפקיד זמני מזה שלוש שנים. בנוסף, יש לציין כי גם מועצת הרשות מכהנת בהרכב חסר לאחר שהתפטרו ממנה מספר חברים.

במייל ששלחה לעובדי הרשות כתבה אלמגור כי לא זומנה כלל לדיונים בכנסת, כולל הדיונים הנוגעים לערוץ 20 - שאמור לפי לעבור לאחריות הרשות לאחר תיקון חוק התקשורת. במייל ששלחה לעובדי הרשות אלמגור כותבת כי "עמדות בנוגע לתיקוני חקיקה הוצגו ללא כל ייעוץ משפטי, גם בנושאים בעלי השלכות דרמטיות על פעילות הליבה של הרשות ושל ענף השידורים". בנוסף, לטענתה, בניגוד לעמדתה הוחלט להיענות ברשות לבקשת קשת לקזז 50 מיליון שקל מהחובות שלה להפיק תוכניות מיוחדות.

עוד כתבה אלמגור: "מאז כניסתי לתפקיד ועד לראשית כהונתה של יוליה, עסקתי באופן אינטנסיבי במהלכים הייחודיים של פיצול ערוץ 2, של המעבר לרישיונות, של השינויים בערוצים במערך עידן פלוס, של המעבר לשידורים ב HD, כמו גם בהיעדר הקווארום במועצה ובסוגיות מורכבות אחרות".

לסיכום כתבה, "לפני כשבוע נשלח אלי מייל מניר קצרצר וסתום ובו שורה אחת ביום האחרון של תקופת הניסיון הקבועה בהסכם שלי, של הבעת חוסר שביעות רצון. במהלך כל תקופת עבודתי לא נשמעה מילה אחת של ביקורת, אלא דווקא דיווח של "אפס תקלות" ומעבר חלק של הפיצול, כדבריה של יוליה. פגישה בהמשך למייל של ניר לא התקיימה. ובכלל, מאז שנכנסה יוליה לתפקיד היו"ר לפני כחודשיים, היא לא קיימה איתי ולו פגישה אחת. אני מודה לכם על השנים המשותפות כחברת מועצה וכיועצת משפטית ומאחלת לכם הצלחה בהמשך כהונתכם".

אלמגור מונתה ביוני האחרון ליועצת המשפטית של הרשות השנייה לטלוויזיה לרדיו. לאחר שהגישה את מועמדותה, עזבה את תפקידה כחברת מועצת הרשות השנייה וכיושבת ראש ועדת הטלוויזיה ברשות. היא החליפה את עו"ד הילה שמיר שפרשה מהרשות ומונתה ליועצת המשפטית של רכבת ישראל.

מהרשות נמסר בתגובה: "עו"ד אלמגור הייתה בתקופת ניסיון בסופה נשלח לה מכתב מאת מנכ"ל הרשות המתריע בפניה כי בתקופה זו עלה אי שביעות רצון מתפקודה. אלמגור עשתה את הצעד הנכון כשהחליטה לעזוב ביוזמתה את תפקידה. עו"ד אלמגור נכנסה לתפקידה לפני כחצי שנה, במהלך תקופה זו הוכיחה את אי התאמה לתפקיד וספגה ביקורת קשה אודות תפקודה הלא מקצועי מצד יושבת ראש הרשות, מנכ"ל הרשות והמערכת כולה, כמו גם מצד גורמים נוספים שעבדו מול הרשו"ת.

"הדברים הגיעו לידי כך שיו"ר הרשות חשה אי ביטחון בייעוץ אותו היא מקבלת וזאת לאור דברים שאמרה עו"ד אלמגור. חשוב לציין שגם בתקופה זו, מתוקף תפקידה, המשיך המנכ"ל להתייעץ עם עו"ד אלמגור בנושאים הדרושים לכך. כל טענה של אלמגור כנגד התנהלותה של הרשות אינן ראויות לתגובה שכן אין שופטים אדם בשעת כעסו. אנו מודים לעו"ד אלמגור על עבודתה. בקרוב יפורסם מכרז ציבורי לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully