וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין רגע של נחת: ראיון התוכ"ש של גיא זהר

7.1.2018 / 15:02

מעניין מה היה אומר זהר העיתונאי על זהר המראיין בפרסומת לחברת מסחר בבורסה - המוצגת כראיון של שעה שערך עם מייסד החברה, באופן המחקה את תכנית האקטואליה. ומה ההסבר של חדשות עשר לדברים? "מדובר בריאיון פנימי שהופץ בשל תקלה"

צילום מסך

"לוקח 20 שנה לבנות מוניטין ו-5 דקות להרוס אותו" - כך מצוטט גורו ההשקעות וורן באפט. ובכן, מן הראוי שאיש חדשות עשר גיא זהר, המרבה לצטט את באפט ודומיו בתכניתו "היום שהיה", היה מייחס לכך חשיבות, שכן יכול להיות שהיה מונע את פארסת השתתפותו בפרסומת לחברת מסחר בשם "ביג שוט" אשר הועלתה לרשת, וכבר הספיקה לרדת מהאוויר.

בפרסומת - המוצגת כראיון של שעה שערך זהר עם גיא ברנד, מייסד החברה - זהר משתמש בשפה ובהגשה שהוא מביא לתכניתו "היום שהיה", באופן המחקה את תכנית האקטואליה. השניים משוחחים בפרסומת, הנראית לכאורה כמו ראיון אך בעצם מדובר בתוכן שיווקי, על "ההזדמנויות הכלכליות ששוק ההון מעניק לעוסקים בו".

גיא זהר. צילום מסך
גיא זהר/צילום מסך

זהר פותח את הפרסומת כשהוא אומר, "הנושא של המפגש שלנו הוא כסף, לכאורה, לא שיש משהו רע בכסף. רק שכדאי לפתוח את הראש ולהפנים שבשעה הקרובה נדבר על הרבה יותר מזה. על אושר והעושר, על השכלה ופערים, ועל מקצוענות ומקצועיות. הכל דרך עולם שלרבים מאיתנו עדיין נשמע רחוק ומפחיד - עולם הבורסה. שוק ההון. שלא נתבלבל, שוק ההון, הבורסה, זה לא רק לטייקונים. זה בוודאי לא רק הימורים. מהרבה בחינות להיפך, בשנים האחרונות שוק ההון הפך הגיש לכל אחד, בכל מקום".

זהר ממשיך ואומר: "התפקיד שלו זה לשכנע שמדובר במהפיכה שיכולה לשנות את החיים של הרבה אנשים בארץ ואולי גם בעולם. והתפקיד שלי הוא לוודא שהוא לא מוכר לנו חלום מנותק מהמציאות". בשלב הזה זוהר מצטט את וורן באפט, כאשר הדבר זהה לציטוטים המפורסמים שהוא מקריא ב"היום שהיה" לפני סקירת הבורסה בתכנית.

מחדשות עשר נמסר בתגובה: "מדובר בריאיון פנימי שלא לצורכי הפצה. בשל תקלה הריאיון הופץ והורד מן האוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully