וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערוץ עשר ימשיך להיות גורם דומיננטי בשוק הטלוויזיה עוד שנים רבות"

וואלה ברנז'ה

14.1.2018 / 11:30

על רקע הדיבורים על מיזוג עם רשת, מנכ"ל ערוץ עשר מסמן טריטוריה ואמר בכנס DOCUPRIME: "השוק נמצא במשבר קשה וקיומי מאז הפיצול. הערוץ, למוד המשברים, בגיבוי בעלי המניות שלו, ימשיך להיות גורם דומיננטי בשוק הטלוויזיה המסחרית עוד שנים רבות"

כנס דוקו ערוץ 10. סיון פרג',
כנס דוקו ערוץ 10/סיון פרג'

למרות ההערכות המתגברות על איחוד צפוי בין ערוץ עשר לרשת, לא בטוח שהמהלך ייצא לפועל בתקופה הקרובה - זה מה שניתן להסיק מהדברים שאמר הבוקר (ראשון) מנכ"ל ערוץ עשר, יוסי ורשבסקי, בכנס DOCUPRIME. בכנס משתתפים בכירי הערוץ, ביניהם העיתונאים רביב דרוקר, צבי יחזקאלי ומנכ"ל חדשות עשר גולן יוכפז; טל פרידמן, ישראל אהרוני ועוד. בנוסף אליהם משתתפים מנכ"ל חברת החדשות (חדשות 2 לשעבר) אבי וייס, ומרשת צופית גרנט. הכנס משודר חי בוואלה ברנז'ה.

ורשבסקי אמר בכנס הדוקו השני של הערוץ, המתמודד עם ירידה בנתוני הצפייה מאז הפיצול, כי "דווקא בשנת השבעים למדינה שוק הטלוויזיה המסחרית נכנס למשבר קשה ואף קיומי עם פיצול ערוץ 2. שוק הפרסום בישראל אינו מסוגל להחזיק שלוש חברות טלוויזיה ושלוש חברות חדשות. ערוץ עשר, למוד המשברים, בגיבוי בעלי המניות שלו - לן בלווטניק, אביב גלעדי ואודי רקנאטי - ימשיך להיות גורם דומיננטי בשוק הטלוויזיה המסחרית עוד שנים רבות".

עוד אמר ורשבסקי כי "ערוץ עשר הוא ערוץ מסחרי שאמור לתת תשואה לבעליו. למרות זאת, אחת מאבני היסוד של חזון הערוץ היא לנסות ולהפוך את מדינת ישראל למקום טוב יותר לחיות בו לכלל אזרחי המדינה. את זה אנחנו מנסים לעשות באמצעות מגוון תוכניות הערוץ תוך שימת דגש שלא מקובל בטלוויזיה המסחרית - על תכניות דוקומנטריות. אנחנו מנסים לפרוץ את גבולות הז'אנר בדגש על תחקירים ועיתונות אקטיבית. יחד עם חברת החדשות הטובה בישראל אנו עובדים יום יום כדי להתקרב ל?יעד".

בכנס השתתף גם נשיא המדינה רובי ריבלין, שסיפר כי עד לפני מספר שבועות רב הוא היה נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעת הצורך: "רה"מ צריך לבוא אלי, לכן פעמים רבות רה"מ כל כך עסוק ואני לא רוצה להטריד אותו כי יש לו הרבה דברים והרבה עיסוקים. בפעם האחרונה נפגשנו לפני מספר שבועות. שנינו מודעים לכך שהמדינה קודמת לכל ואני לא שכחתי את זה", אמר ריבלין. בנוגע לשאלה מה דעתו על הקלטת של יאיר נתניהו, נשיא המדינה סירב להגיב בתחילה, ולבסוף אמר: "אתה שואל אותי שאלות שאינן מענייני. הילדים שלי על הכיפאק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully