וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תקלה ברדיו "כאן": במקום נויבך - שודרה תכניתו של טיטלבוים

וואלה ברנז'ה

14.1.2018 / 12:30

המאזינים שפתחו הבוקר את רשת ב' וקיוו לשמוע את "סדר יום" של נויבך, קיבלו במקום למשך מספר דקות את "בעשר" של טיטלבוים המשודרת ב"רדיו מורשת". וואלה ברנז'ה סופרת את הימים עד למונדיאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוקר טוב – התקלה שלכם ברדיו התאגיד חזרה: המאזינים שפתחו הבוקר (ראשון) את רשת ב' וקיוו לשמוע את קרן נויבך, קיבלו במקומה את בני טיטלבוים למשך מספר דקות. מסתבר שבמקום לשדר את התכנית "סדר יום" שודרה בטעות "בעשר" תכנית האקטואליה ב"רדיו מורשת". התקלה אירעה במשך כ-5 דקות כאשר הסיבה, על פי גורם בתאגיד, היא בעיה בניתוב במודיעין של רשת ב'.

זוהי אינה הפעם הראשונה בה מתרחשת תקלה ברדיו של התאגיד בעקבות אי-סינכרון בין האולפנים במודיעין לתל אביב: ביולי לא שודרה השעה הראשונה של "מעבירים לראשון", התוכנית המסכמת את חדשות השבת, ברשת ב'. גורם המעורה בפרטים אמר בזמנו לוואלה ברנז'ה כי התקלה נעוצה בבעיות בקשר בין האולפנים במודיעין לתל אביב.

אולפני התאגיד ממוקמים ברחוב קרימנצקי בתל אביב ובמודיעין הוא שוכר מתחם באולפני ערוץ 9. לא ברור מה גורם לשורת התקלות הבלתי נפסקות ברדיו של "כאן", אשר קשורות ככל הנראה לקשר בין שני האולפנים, כאשר גם בימי רשות השידור האולפנים מוקמו כזכור בתל אביב ובירושלים.

לפני מספר חודשים נרשמו מספר תקלות במערכת הטלפונים של רשת ב', כאשר הטלפונים קרסו והשידור עם המרואיינים נעשה באמצעות המכשיר הסלולרי של מגישי התוכניות. בנוסף, התקלה הגדולה ביותר הייתה כאשר במשך מספר חודשים לא שודרו מקבצי פרסומות ברדיו, מה שגרר להפסד הכנסות בסך של מיליוני שקלים בתאגיד.

יש לקוות שעד לסיום תקופת ההרצה, שתתרחש בסמוך לשידור המונדיאל בקיץ 2018 - כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה - רוב התקלות ייפתרו.

בתאגיד סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully