וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנהיים vs מצליח: "גילוי נאות על ההיכרות והחברות שלה עם פרי? הגזמתם"

וואלה ברנז'ה

16.1.2018 / 19:00

כתב "עובדה" תקף את עיתונאית חדשות 2 שביקרה את התחקיר על יעקב פרי. אסנהיים: "פרי ומצליח העבירו זמן מסך יחד על הסט של הריאליטי 'השגריר'". מצליח: "עמרי יקירי, כמה נמוך! כמה לחוץ!"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספיחים מתחקיר "עובדה" ששודר בשבוע שעבר על ח"כ יעקב פרי לא פוסקים: היום (שלישי) פרץ ויכוח סוער בטוויטר בין עמרי אסנהיים, כתב תכנית התחקירים, לעיתונאית ומגישת חדשות 2 רינה מצליח שביקרה הבוקר את התחקיר בגל"צ, כאשר אל השניים הצטרף גם רזי ברקאי. בתחקיר נחשף כי בזמן החקירה של שר הפנים אריה דרעי על חשד לשחיתות הגיעו אליו פרטים מסווגים מהחקירה.

הבוקר מצליח התעמתה מול אילנה דיין בתוכניתו של ברקאי בגל"צ ואמרה לה, "את עושה תכנית שלמה ללא חומר מספיק מוצק". דיין השיבה כי "אנחנו לא מעלים הרהורים אלא ממצאים. בשורה התחתונה יש כאן ראש שב"כ שנשאל מספר פעמים בפוליגרף ונמצא דובר שקר. אלה ממצאים. יש קלטת של עובד מדינה שאומר שיש לו מקורות מהשב"כ והיא נקברה. אומר לפיד שמדובר בכמה משפטים בליווי מוזיקה. מדובר בתחקיר רציני. אפילו יאיר לפיד שלא עשה תחקירים אבל נשם אוויר של חדרי חדשות, היה מפרסם תחקיר כזה".

מצליח טענה כי "אפשר להעביר ביקורת על התחקיר. יש מקום במקרה של גנדי להביא הכל כי יש תרומה לציבור הישראלי אבל במקרה הזה לא הייתה תרומה מספקת לציבור", ודיין השיבה כי "צריכים לעשות תחקירים גם על פרי גם על גנדי וגם על נתניהו. כשראש שב"כ נמצא דובר שקר אז צריך לפרסם את זה. אנחנו לא מחפשים אף אחד, אנחנו נישאר עם העובדות. בגרסאות של פרי הוא מזגזג. אנחנו הבאנו את הממצאים והעובדות ונמשיך בכך".

עמרי אסנהיים אצל אראל סגל.
עמרי אסנהיים אצל אראל סגל

בתגובה לעימות בגל"צ, פרסם אסנהיים פוסט עוקצני כשהוא רומז שמצליח מסנגרת על פרי בגלל ההיכרות שנוצרה ביניהם עוד בימי התכנית "השגריר, בה שימשו כשופטים.

אסנהיים כתב: "ניסיתי להבין למה רינה מצליח גוננה בלהט כזה על יעקב פרי היום ב"מה בוער". מאיפה זה בא? תדרוך לילי מיאיר לפיד? אולי סידרה לפרי לשבת לידה בימק"א כששידרה בהתלהבות ממגנטת ב"שירים ושערים" בשנות השמונים? ואז נזכרתי. התשובה קשורה אולי למקום העבודה שלי, ב'קשת'. פרי ומצליח העבירו זמן מסך יחד על הסט של הריאליטי הזכור לטוב, "השגריר". הם היו שניים משלושת השופטים בתכנית. גילוי נאות היום בתכנית על ההיכרות והחברות מאז? הגזמתם... הנה תמונה למזכרת מאותם ימים יפים".

אסנהיים: "אין לי את עמית סגל שיביא את כל הסיפורים במקומי"

מצליח: "איך אנשי התכנית הכי ביקורתית בטלוויזיה מתקשים לקבל ביקורת! ביקורת שנאמרה אגב באופן ענייני בלי לחפש מניעים נסתרים או להזכיר איזה עבר שאיננו קשור".

מצליח השיבה לו בחשבון הטוויטר שלה וצייצה: "עמרי יקירי, כמה נמוך! כמה לחוץ!! איך אנשי התכנית הכי ביקורתית בטלוויזיה מתקשים לקבל ביקורת! ביקורת, אגב, שנאמרה אגב באופן ענייני בלי לחפש מניעים נסתרים או להזכיר איזה עבר שאיננו קשור". אסנהיים המשיך לעקוץ אותה וכתב: "רינה יקירתי, זאת הייתה הפגנת גילוי נאות קטנה שהייתי חייב לתת במקומך. ועכשיו מצטער, אני חייב להמשיך לעבוד, אין לי את עמית סגל שיביא את כל הסיפורים במקומי". מצליח ענתה בתגובה: "עד עכשיו כל התגובות היו ממש ענייניות והתייחסו לביקורת שלי. כה לחי!".

בשלב הזה הצטרף לויכוח ברקאי וצייץ: "עמרי. ישבתי עם רינה כשראיינו את עופר שלח ואמנון אברמוביץ ואילנה דיין. הייתה שם ביקורת עניינית. ההשתלחות שלך ברינה היא במילה אחת: פויה". לסיכום אסנהיים ניסה להתנצל וצייץ: "רינה, אני באמת מתנצל על המילים שבחרתי. מצטער אם נפגעת. אני עדיין חושב שמקומם מה שאמרת על תחקיר ממוסמך שמצביע על שקרים של ראש שב"כ וחשד כבד שהדליף לשר בחקירה. לכן כעסתי. מאד. התפקיד שלנו לחשוף דברים כאלה. לא להגן על מי שעשו אותם. מבקש במחילה לחזור לפסים קולגיאליים ועיתונאיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully