וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: אסף זוהר מונה ליועץ התקשורת של ליברמן

17.1.2018 / 10:20

זוהר שימש בשנים האחרונות כראש היחידה לתקשורת בדוברות משרד הביטחון ובשבועות האחרונים שימש כממלא מקום יועץ התקשורת לשר. הוא בעל ותק של מעל 20 שנה בתחום התקשורת ובעבר ערך את המהדורה המרכזית של חדשות עשר

אסף זוהר. יוני טובלי
אסף זוהר/יוני טובלי

אסף זוהר מונה לתפקיד יועץ התקשורת לשר הביטחון אביגדור ליברמן. זוהר שימש בשנים האחרונות כראש היחידה לתקשורת בדוברות משרד הביטחון ובשבועות האחרונים שימש כמ"מ יועץ התקשורת לשר.

זוהר בעל ותק של מעל 20 שנה בתחום התקשורת. בעבר שימש כעורך המהדורה המרכזית של חדשות עשר במשך כשנתיים, וב-2011 מונה לתפקיד ממלא מקום ראש יחידת התקשורת ודובר משרד הביטחון, במסגרת אגף הדוברות וההסברה במערכת הביטחון. את דרכו בתחום החל ככתב לענייני משטרה בגלי צה"ל ולאחר מכן ככתב הפלילים של "גלובס". בנוסף, לפני שערך את המהדורה המרכזית, הוא שימש ככתב משטרה בחדשות עשר.

זוהר יחליף בתפקיד את עופר הראל, שהחליף לפני מספר חודשים את צחי משה, שעבר לנהל את מערך ההסברה של קק"ל. משה שימש יועץ התקשורת של ליברמן בשמונה השנים האחרונות ולאחרונה זכה במכרז לניהול מערך ההסברה של קק"ל. התפקיד שאליו יעבור הוא תפקיד חדש שנועד להגביר את המודעות הציבורית לפעילותה של קק"ל. זאת על רקע שורה של פרסומים וביקורת פוליטית קשה על חוסר השקיפות בארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully