וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל לוין עוזבת את "הארץ"; תשמש מנהלת התוכן של זאפ

18.1.2018 / 11:47

לוואלה ברנז'ה נודע כי לוין - המנכ"לית והעורכת לשעבר של "עכבר העיר", שבחודשים האחרונים מונתה למנהלת פיתוח תוכן ממותג ב"הארץ" - עוזבת את קבוצת שוקן כעבור 8 שנים ועוברת לקבוצת זאפ

טל לוין. יחצ,
טל לוין/יחצ

טל לוין מונתה למנהלת התוכן של קבוצת זאפ - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לוין, לשעבר מנכ"לית והעורכת הראשית של "עכבר העיר" תחליף בתפקיד את שגיא אלבז ששימש כמנהל התוכן של הקבוצה ב-4 השנים האחרונות.

באוגוסט האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי לוין עוזבת את תפקידה כעורכת ומנכ"לית עכבר העיר. היא מונתה לתפקיד מנהלת פיתוח תוכן ממותג בחטיבת הדיגיטל של קבוצת "הארץ. לוין (35) הצטרפה ל"עכבר העיר" ב-2010, ושימשה בו במספר תפקידי עריכה. מ-2015 היא שימשה במקביל גם כמנכ"לית. בפברואר אשתקד עלה לאוויר בהובלתה אתר חדש ל"עכבר העיר", שכלל מיתוג חדש.

אלבז מונה למנהל תוכן ראשי בקבוצת webpals שמתמחה בדיגיטל ובטכנולוגיה. אלבז הוא ד"ר לתקשורת פוליטית, עיתונאי ועורך. הוא לימד בעבר בחוג למדע המדינה באוניברסיטת תל-אביב, ושימש כמרצה בבית הספר לממשל וחברה במכללה האקדמית תל אביב-יפו. בנוסף, שימש ככתב וכעורך ב"העיר", ידיעות תל אביב, "במחנה" ואתר ynet.

לוין אמרה לוואלה ברנז'ה: "אחרי 8 שנים ומגוון תפקידים בקבוצת 'הארץ' החלטתי לצאת לדרך חדשה. תודה גדולה לרמי גז על ההזדמנות והאמונה לאורך הדרך, ולאנשי עכבר העיר לדורותיהם. אני שמחה להצטרף לשורותיה של קבוצת זאפ, קבוצת אתרי הצרכנות הגדולה בישראל, ולהוביל את אגף התוכן והקריאייטיב".

עמית שגיא, סמנכ"ל שיווק בזאפ, מסר: "אנו שמחים על הצטרפותה של טל לקבוצת זאפ. אנו מאמינים שניסיונה הרב וחיבורו לעולמות הקריאייטיב, האיקומרס, השיווק והקידום, יאפשרו את המשך הצמיחה של החברה בתחום התוכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully