וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים לשוב הביתה? עורך המשנה במהדורת כאן חוזר לעשר

21.1.2018 / 13:31

דניאל בשך, שהיה עורך בחדשות עשר ועזב לכאן, חוזר לאחר חודשיים בלבד לבית הוורד - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בשך שימש בתאגיד כאחד מעורכי המשנה במהדורה המרכזית. כזכור חדשות עשר הייתה הנפגעת העיקרית מהקמת חדשות "כאן"

תמר איש שלום. רונן פדידה,
תמר איש שלום/רונן פדידה
כזכור חדשות עשר הייתה הנפגעת העיקרית מהקמת חדשות "כאן", כאשר בסמוך להקמת התאגיד וגם לאחריה עזבו את החברה מספר טאלנטים ועורכים בכירים

חוזר הביתה: דניאל בשך, שהיה עורך בחדשות עשר ועזב לכאן, חוזר לאחר חודשיים בלבד לבית הוורד - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בשך שימש בתאגיד כאחד מעורכי המשנה במהדורה המרכזית. הוא יצטרף לצוות עריכת סדרות המגזין של המהדורה המרכזית של חדשות עשר.

זו איננה העזיבה המשמעותית הראשונה בכאן מאז עלייתו לאוויר לפני מספר חודשים: בנובמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי איתי צפרירי, הבמאי הראשי של מהדורת החדשות של כאן, עזב את התאגיד. על פי גורם המעורה בפרטים, אחת הסיבות לעזיבתו הייתה עומס גדול שנוצר עליו. מלבד יפעת גליק, כל עיתונאיות דסק התחקירים המדובר נטשו את כאן. כזכור, יום לפני השקת השידורים ולאחר שהוחלט על ביטול דסק התחקירים, 2 מתוך 3 העיתונאיות שגויסו אליו עזבו כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. רויטל חובל, שהגיעה לתאגיד מ"עובדה", חזרה ל"הארץ" שם היא משמשת ככתבת משפט במקומה של שרון פולבר, שעזבה את העיתון בעקבות מעבר ללימודים בארה"ב. גם גילה פסייחוב עזבה את התאגיד בזמנו בעקבות ביטול דסק התחקירים.

לאחרונה עזבה את התאגיד גם כתבת המגזין שני חזיזה, שהתפטרה ממחלקת החדשות של כאן. למעשה האחרונה שנותרה מדסק התחקירים שפורק היא גליק. מלבד זאת, דורון צברי פוטר לאחר שימוע מהתאגיד בעקבות חוסר שביעות רצון מהיקף עבודתו, שהסתכמה בעיקר בהגשת תכנית הרדיו השבועית שלו.

חדשות עשר - הנפגעת העיקרית

כזכור חדשות עשר הייתה הנפגעת העיקרית מהקמת חדשות "כאן", כאשר בסמוך להקמת התאגיד וגם לאחריה עזבו את החברה מספר טאלנטים ועורכים בכירים. בספטמבר פורסם כי מואב ורדי מצטרף לתאגיד, וישמש בתפקיד ראש דסק חדשות החוץ של כאן. ורדי, ששימש ככתב המדיני של חדשות עשר, מגיש יומן חדשות חוץ יומי בכאן 11.

בנוסף, פורסם בוואלה ברנז'ה כי פז שוורץ, המשמשת כחברת מערכת קבועה ב"שישי עם אילה חסון", עוזבת את ערוץ עשר ותשמש ככתבת בתכנית התחקירים "זמן אמת". גם כתב השטחים רועי שרון עבר לתאגיד לפני מספר חודשים, שם הוא משמש ככתב צבאי. ברוך שי, שהיה העורך הראשי של המהדורה המרכזית של חדשות עשר, עבר לתאגיד והוא משמש כמנהל חטיבת החדשות.

בחדשות עשר אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully