וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חודשים לפיצול: שינוי מבני דרמטי בקשת

21.1.2018 / 17:35

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי מחלקת פיתוח התוכן של החברה תמוזג עם מחלקת התכניות, תחת ניהולו של חיליק שריר. סמנכ"ל הפיתוח לשעבר בחברה, אסף בלכר, צפוי לנהל מיזם חדש של KI

לוגו  קשת לאחר הפיצול. יח"צ,
לוגו קשת לאחר הפיצול/יח"צ

פחות מ-3 חודשים עברו מאז פיצול ערוץ 2 - וקשת מבצעת שינוי דרמטי במבנה הארגוני שלה: לוואלה ברנז'ה נודע כי מחלקת פיתוח התוכן של החברה תמוזג עם מחלקת התכניות. המחלקה החדשה תהיה תחת ניהולו של חיליק שריר, שיקבל לידיו את הסמכויות של מי שהיה סמנכ"ל הפיתוח עד לאחרונה, אסף בלכר. ככל הנראה, בלכר צפוי לנהל מיזם חדש של KI - שם כבר עבד בעבר, במיזם משותף עם דיק קלארק הפקות.

המחלקה החדשה תנהל את התוכן והתוכניות עבור קשת 12, לרבות תהליכי פיתוח ארוכי טווח. עובדי מחלקת הפיתוח ישתלבו במחלקת התוכן בתפקידי מטה ובהפקות שונות. בין היתר, יוסי אליאס ימשיך לשמש כמנהל פיתוח במחלקת התכניות בין ההפקות השונות אותן יערוך עבור קשת. בנוסף, רינת לנץ תמשיך את תפקידה כמנהלת פיתוח במחלקת תכניות ותמשיך לנהל את הפיתוח של תכניות ריאליטי מקוריות של הערוץ.

בנובמבר, 3 שבועות בלבד לאחר פיצול ערוץ 2, פורסם כי בלכר בדרך החוצה מקשת. בלכר הגיע לזכיינית באוקטובר 2015, במסגרת שינוי מבני שביצעה קשת, עליו פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. הוא התמקד בתחומי הפיתוח ובעבודה בינלאומית של קשת, לאחר עזיבתו של רן תלם, ששימש כסמנכ"ל התוכניות של החברה במשך כ-7 שנים. לפני קשת, בלכר שימש במשך כשנה וחצי כמנהל Keshet DCP, מיזם משותף של קשת אינטרנשיונל ודיק קלארק הפקות.

טרם התקבלה תגובה מקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully