וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוין עולה על רבו

22.1.2018 / 12:13

מדוע ביקורו של סגן נשיא ארה"ב מייק פנס נדחק לעמוד 4 של "הארץ"? זו השאלה שמטרידה את שר התיירות יריב לוין, אשר היה גם זה שנשלח מטעם רה"מ לקבל את פניו בנתב"ג. ויש לו גם תשובה: מדובר ב"חלק מאג'נדה אנטי ציונית". ומה אומרים ב"הארץ"?

יריב לוין. צילום מסך, מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
יריב לוין/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך, מתוך פייסבוק
"אילו השר היה קורא את העיתון ולא רק מוצא אותו בנמל התעופה, הוא היה מגלה שאתמול ביקור פנס היה בכותרת הראשית"

מדוע ביקורו של סגן נשיא ארה"ב מייק פנס נדחק רק לעמוד 4 של "הארץ"? זוהי השאלה שמטרידה את שר התיירות יריב לוין, אשר היה גם זה שנשלח אמש (ראשון) מטעם ראש הממשלה לקבל את פניו של פנס עם נחיתתו בנמל התעופה. לוין העלה הבוקר פוסט לעמוד הפייסבוק שלו ובו האשים את העיתון שבבעלות קבוצת שוקן בכך שבחר במודע לדחוק את הכתבה לעמוד פנימי, כחלק מ"אג'נדה אנטי ציונית" שנועדה להצניע הישגים של ממשלת הליכוד.

לוין כתב בין היתר: "רבותי, זה עיתון 'הארץ', זה מה שהוא מספר לנו, וזה גם מה שהוא מעלים מאיתנו. הועבדות לא חשובות. ביקור של סגן נשיא בארץ לא חשוב. העיקר להמשיך לטפטף אג'נדה אנטי ציונית, אג'נדה שמאלנית קיצונית. לא יעזור לכם. לממשלת ישראל ולרה"מ נתניהו יש הישגים מדיניים אדירים...שום דבר לא יעזור לכם. כל הניסיון לטשטש את הדברים לא יועיל. ואני שואל את "הארץ" מדוע הצנעתם כל כך את הביקור של סגן נשיא ארה"ב?".

יצוין כי עמוד 4 ב"הארץ" הוא העמוד הראשון של הידיעות החדשותיות, שכן בעמוד 2 מפורסמים טורי דעות ובעמוד 3 מפורסמת כתבת מגזין לרוב. ואולם, בשער לא הופיעה אפילו הפנייה לכתבה בעמוד 4.

גורם ב"הארץ" אמר בתגובה לוואלה ברנז'ה: "אילו השר היה קורא את העיתון ולא רק מוצא אותו בנמל התעופה, הוא היה מגלה שאתמול ביקור פנס היה בכותרת הראשית. אנו שמחים שהשר מבקש לתרום לדסק החדשות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully