וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצעד חריג - ערוץ עשר ביטל שידורו של תחקיר "המקור" על קובי מימון

24.1.2018 / 21:12

חצי שעה לפני שידורו, בערוץ עשר החליטו לבטל את שידור תחקיר "המקור" עם איש העסקים קובי מימון. הסיבה: טענתו של מימון לפיה הקלטות שבתחקיר בושלו - טענות שטרם הספיקו להיבדק על ידי הערוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקור. דוחים את השידור/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחקיר "המקור" שהיה אמור להיות משודר הערב (רביעי) נדחה, למרות הפרומואים הרבים שקידמו את הכתבה הנרחבת על איש העסקים הטייקון קובי מימון. הסיבה לדחייה, כך לדברי גורמים בערוץ עשר, היא טענתו של מימון לפיה חלק מההקלטות שבתחקיר "בושלו". בערוץ אומרים כי לא הספיקו לבדוק שוב את הקלטות, ולוודא שהחומר אותנטי. בערוץ מכחישים כי איום בתביעה או צו מניעה מטעם ביהמ"ש הוא זה שגרם לביטול השידור.

בהודעה חריגה שיצאה הערב מהערוץ נמסר: "בהחלטה יוצאת דופן - הערב לא תשודר התוכנית "המקור" ובה תחקיר על הטייקון קובי מימון. הכתבה כוללת הקלטה מאוד נפיצה של קובי מימון ומקורביו הבכירים. בהקלטה הם משמיעים לכאורה המלצות בעייתיות מאוד לאחד ממקורביהם בהקשר של נפילה כלכלית. לפני שעות אחדות טענו נציגיו של מימון, לראשונה, שחלקים מההקלטה הזאת בושלו".

קובי מימון, מקורב למשה כחלון, אפריל 2015. ניב אהרונסון
מימון/ניב אהרונסון

לנו היו הרבה מאוד ראיות להיות משוכנעים באותנטיות שלה. אבל כדי להיות אחראיים עד הסוף, שלחנו אותה למומחה בתחום", נמסר. עוד נכתב בהודעה: "המומחה לא הספיק לסיים את הבדיקה לאורך כל ההקלטה. לאור זאת, בצעד חריג, החלטנו לדחות את שידור הכתבה, לדאוג לבדיקה יסודית של הקלטת ולשדר רק מה שאנחנו בטוחים ב100% שהוא מדויק על כל פרטיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully