וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוצים מהתוצאות: דירקטוריון עשר אישר פה אחד חידוש כהונת יוכפז לעוד 5 שנים

25.1.2018 / 11:30

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי דירקטוריון חדשות עשר אישר את הארכת כהונתו של מנכ"ל חברת החדשות, גולן יוכפז, ב-5 שנים נוספות. למרות פיצול ערוץ 2, המהדורה המרכזית של חדשות עשר הצליחה לשמור על כוחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פועל ביושר עיתונאי". יוכפז/מערכת וואלה!, צילום מסך
כך למשל, כחודש לאחר הפיצול הממוצע של המהדורה המרכזית היה 8.7%, בדומה לנתון שרשמה לפני הפיצול שעמד על 8.8% - נתון הצמוד למהדורה של חדשות 2 ברשת

דירקטוריון חדשות עשר אישר את הארכת כהונתו של מנכ"ל חברת החדשות, גולן יוכפז, ב-5 שנים נוספות - כך נודע לוואלה ברנז'ה. כהונתו של מנכ"ל חדשות עשר הייתה אמורה להסתיים בחודשים הקרובים, והוחלט כאמור להאריך אותה.

יוכפז (44) הגיע לחדשות עשר לפני כ-5 שנים. לפני כן, שימש כעורך "אולפן שישי" של חדשות 2 ובנוסף עורך ומגיש "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל. בעבר ערך יוכפז את "כלבוטק" במשך שנים ארוכות.

בחציון הראשון של 2017 חדשות עשר המשיכה במגמה מהשנים האחרונות וצמצמה את הפער מול חדשות 2 עם ממוצע של 9.8% כאשר הפער עמד על 9.4 נקודות (לפני הפיצול) - והיא הגדילה את נתח הצפייה שלה אל מול המתחרים.

מאוחר יותר, למרות פיצול ערוץ 2 וירידה ברייטינג של חלק מהתכניות בערוץ עשר, חברת החדשות הצליחה יחסית לשמור על כוחה. המהדורה המרכזית של ערוץ עשר מניבה לרוב נתונים נאים, בדומה לנתונים שהניבה לפני נובמבר. בנוסף, יש לציין כי המהדורה לעתים עוקפת את חדשות 2 ברשת, או משיגה נתונים דומים.

בחדשות עשר יכולים להתגאות בשורת הישגים עיתונאיים בשנים האחרונות, בהם: פרשת הצוללות, פרשת ג'יימס פאקר, אלנבי 40, המחדל באום איל חיראן ועוד.

תמר איש שלום. רונן פדידה,
שמרה על כוחה. המהדורה המרכזית של חדשות עשר/רונן פדידה

"הצליח ללכד סביבו את עובדות ועובדי החברה"

ד"ר זהר קדמון, יו"ר דירקטוריון חדשות עשר מסרו בתגובה: "חדשות עשר בראשות גולן יוכפז כמנכ"ל וכעורך ראשי הינה גוף עיתונאי ראשון במעלה, שמאחוריו שורת פרסומים עיתונאיים מהמרכזיים בסדר היום המדיני, הביטחוני, הכלכלי והחברתי של ישראל בשנים האחרונות. חדשות עשר התברכה במנכ"ל ערכי, שהצליח ללכד סביבו את עובדות ועובדי החברה, ופועל ביושר עיתונאי ומתוך הבנה עמוקה של האחריות המוטלת על כתפי חדשות עשר".

"גולן נווט את החברה בהצלחה בחמש השנים האחרונות, לרבות בתקופה סוערת זו, אל מול התחרות המתגברת ותוך עדכון של השפה הטלוויזיונית-החדשותית והתאמתה להרגלי הצפייה העכשוויים. בשם דירקטוריון חדשות עשר, ברצוני לאחל לגולן, ולכל אנשי החברה והערוץ, המשך הצלחה".

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ עשר: "אני שמח שדירקטוריון חדשות עשר החליט להאריך את כהונתו של גולן. בתקופה מאתגרת זאת, אין כגולן להצעיד את החברה להמשך עבודה מקצועית חסרת פניות והישגית בצורה בלתי רגילה. מאחל לעצמי להמשיך לעבוד עם גולן עוד שנים רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully