וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: יציגות לארגון העיתונאים ברשת המקומונים של ידיעות

30.1.2018 / 11:11

על רקע גל הקיצוצים: למעלה משליש מהעיתונאים המועסקים בידיעות תקשורת כבר הצטרפו לארגון, שפנה - כך נודע לוואלה ברנז'ה, לעורכת הראשית יעל אדמוני, בדרישה לנהל משא ומתן על הסכם קיבוצי שיסדיר את זכויות העובדים ואת תנאי העסקתם

בית ידיעות אחרונות בראשון לציון. ראובן קסטרו
בית ידיעות אחרונות בראשון לציון/ראובן קסטרו

כשברקע תכנית הקיצוצים שיוצאת לפועל בתקופה הקרובה, ארגון העיתונאים הכריז על יציגות בידיעות תקשורת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לראשונה לארגון יהיה יציגות ברשת המקומונים של "ידיעות אחרונות", שבה מועסקים כ-150 עיתונאים. זהו הוועד השלישי שהוקם בקבוצה, אחרי הוועד ב"ידיעות אחרונות", "כלכליסט", "לאשה" ו-Xnet והוועד באתר ynet.

לפי הארגון, למעלה משליש מהעיתונאים המועסקים בידיעות תקשורת כבר הצטרפו אליהם. הארגון פנה לעורכת הראשית של ידיעות תקשורת, יעל אדמוני, בדרישה לנהל משא ומתן על הסכם קיבוצי שיסדיר את זכויות העובדים ואת תנאי העסקתם.

התארגנות של ועד עובדים בידיעות תקשורת מתרחשת על רקע המעבר של מערכות המקומונים מתל אביב ואזור השרון לבניין "ידיעות אחרונות" בראשון לציון, וכן על רקע מהלכי ההתייעלות שההנהלה מבקשת לבצע כאשר בארגון אומרים כי הם חוששים שמהלכים אלה ישפיעו גם על עיתונאי הרשת.

בנובמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי בקבוצת ידיעות מתכננים לבצע מהלך קיצוצים רחב נוסף, כאשר על הפרק המוספים הכלכליים. החל מפברואר צפויים להיות מפוטרים כ-25 עיתונאים בידיעות, כך על פי מכתב שנשלח בתחילת השנה על ידי ועד העיתונאים לעובדי ידיעות אחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully