וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב נורמן, מבכירי סוכנות הפרסום GroupM, מצטרף ל-Playbuzz

וואלה ברנז'ה

31.1.2018 / 15:00

נורמן, מוותיקי תעשיית הפרסום העולמית, מצטרף להנהלת החברה ולדירקטוריון. שאול אולמרט, מייסד שותף ומנכ"ל Playbuzz: "לרוב חלק משמעותי באבולוציה של התוכן הדיגיטלי, והוא מבין לעומק מה באמת מניע צרכנים"

רוב נורמן. Playbuzz,
רוב נורמן/Playbuzz

הפלטפורמה הגדולה בעולם ליצירת תוכן אינטראקטיבי הכריזה היום על צירופו של רוב נורמן לחבר המנהלים של החברה. נורמן ממשיך לכהן כיועץ בכיר ל-GroupM - סוכנות המדיה של תאגיד הפרסום WPP - בעקבות פרישתו מתפקיד Global Chief Digital Officer לאחר 31 שנים בחברות שונות מבית WPP. שיתוף הפעולה שלו עם Playbuzz אינו משויך ל-GroupM.

"רוב הוא חלוץ של ממש בעולם הפרסום הדיגיטלי, ואנחנו מתרגשים מאוד לקבל את פניו לחבר המנהלים של Playbuzz", אומר שאול אולמרט, מייסד שותף ומנכ"ל Playbuzz. "יש לו חלק משמעותי באבולוציה של התוכן הדיגיטלי, והוא מבין לעומק מה באמת מניע צרכנים. אנחנו מחכים בקוצר רוח להיעזר במומחיות ובניסיון שלו בעודנו ממשיכים לעבוד עם מפרסמים ומשרדי פרסום מהגדולים בעולם על חוויות תוכן ממותגות אינטראקטיביות, שמעודדות מעורבות גולשים".

"אני שמח מאוד להצטרף לדירקטוריון Playbuzz", אומר רוב נורמן, יועץ בכיר ל-GroupM. "בעולם הדיגיטלי, מספרי צפיות בתוכן הם חסרי משמעות, והמשימה להשיג קשב אמיתי מצרכנים מעולם לא הייתה חשובה יותר. Playbuzz פיתחה מוצרים יצירתיים שמובילים לתוצאות מרשימות ביותר, לצד שותפויות קרובות עם אתרי תוכן משפיעים, שמאפשרים למותגים להשיג מעורבות גולשים בקנה מידה רחב".

שאול אולמרט. Playbuzz,
שאול אולמרט/Playbuzz

בינואר 2017 דורגה Playbuzz במקום השביעי בקטגוריית ה-Lifestyle של חברת המדידה Comscore, ובמקום ה-27 ברשימת 100 חברות הווידאו המובילות. Playbuzz, שנוסדה על ידי שאול אולמרט ותום פחיס בשנת 2012, היא הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת תוכן, המאפשרת לגופי המדיה ולמותגים הגדולים בעולם ליצור תוכן אינטראקטיבי המעודד מעורבות גולשים, להפיץ אותו ולהפיק ממנו רווחים.

בספטמבר 2017, הכריזה החברה על סבב מימון של 35 מיליון דולר, בהובלת Viola Growth ובהשתתפות משקיעים קיימים, לרבות דיסני, Saban Ventures, 83North, Carmel Ventures ו-Firstime.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully