וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור לאולימפיאדת החורף בפיונגצ'אנג

ערוץ הספורט ישדר את אולימפיאדת החורף בפיונגצ'אנג שבדרום קוריאה החל מה-8 בפברואר. התכנים כבר נרכשו לשידור על ידי פרטנר tv וסלקום tv. בערוץ סירבו לחשוף כמה שילמו עבור זכויות השידור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולימפיאדת סוצ'י 2014/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ הספורט מודיע היום (רביעי) כי רכש את זכויות השידור לאולימפיאדת החורף הקרובה שתתקיים בפיונגצ'אנג שבדרום קוריאה. משחקי החורף בפיונגצ'אנג יועברו בשידורים ישירים החל מה-8 בפברואר ועד ל-25 בפברואר מהשעה 2:00 ועד 16:30 (שעון ישראל) ללקוחות פרטנר tv וסלקום tv. זו תהיה הפעם השנייה שערוץ הספורט ישדר את אולימפיאדת החורף, זאת לאחר שידורי אולימפיאדת סוצ'י האחרונה שהתקיימה לפני 4 שנים ושידורה של אולימפיאדת ריו לפני שנתיים. בערוץ סירבו לחשוף כמה שילמו עבור זכויות השידור.

אולימפיאדת החורף בפיונגצ'אנג תכלול מגוון תחרויות ב-15 ענפי ספורט חורף, ביניהם: החלקה על הקרח, קפיצות סקי, סנובורד, הוקי, החלקה מהירה ועוד, ובמסגרתן יחולקו 102 מדליות. זוהי הפעם השנייה בלבד בתולדותיה של דרום קוריאה בה היא מארחת את משחקי האולימפיאדה, כאשר הפעם הראשונה (והאחרונה) הייתה בשנת 1988 בסיאול. עלות המשחקים בקוריאה נאמדת בסכום של 10 מיליארד דולר, כ-20% מהעלות של משחקי אולימפיאדת החורף בסוצ'י משנת 2014, שהסתכמו בכ-50 מיליארד דולר.

ערוץ הספורט ילווה את המשלחת הישראלית המונה עשרה ספורטאים. מדובר במשלחת הגדולה ביותר אי פעם של ספורטאים ישראלים, ביניהם: אלכסיי ביצ'נקו ודניאל סמוכין ישתתפו בתחרות ההחלקה האומנותית על קרח ליחידים ויבגני קרסנופולסקי ופייג' קונורס בזוגות, אדל טנקובה ורוני זילברברג ישתתפו בתחרות הריקוד האומנותי לזוגות, ולדיסלב ביקנוב ייטול חלק בתחרות ההחלקה המהירה במסלול קצר, איתמר בירן יתחרה בסקי האלפיני ואדם אדלמן במסלולי המזחלות.

עבור ערוץ הספורט מדובר ברכש שיתווסף למגוון השידורים הישירים שלו המונה את מפעל ליגת האלופות, ליגת העל, היורוליג, הכדורסל הישראלי, ליגת ה-NBA, טורניר ווימבלדון, מירוץ הפורמולה 1 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully