וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי הדורות בחדשות 2: חילוביץ עוזבת אחרי עשור - קרן יפיק את ויס

1.2.2018 / 14:02

דורון קרן ישמש כמפיק "חדשות סוף השבוע" במקום קארין חילוביץ - שנפרדת מהחברה. "חדשות סוף השבוע" זוכה לנתוני צפייה גבוהים ומובילה זה שנים על "המגזין" בפער גדול

קארין חילוביץ. אייל בן יעיש,
קארין חילוביץ/אייל בן יעיש

מינוי בחברת "החדשות": דורון קרן מונה למפיק "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס המשודרת מדי מוצאי שבת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. יצוין כי התכנית זוכה לנתוני צפייה גבוהים ביותר, ומובילה זה שנים על "המגזין" בערוץ עשר בפער גדול. בתחילת ינואר עזבה את החברה גם שרון אפרוני, מהעובדות הוותיקות של החדשות, זאת לאחר 19 שנים בחברה לטובת המגזר הפוליטי.

קרן (29) עובד בחברת החדשות מזה כארבע שנים ובתפקידו האחרון שימש עוזר ההפקה תחת קארין חילוביץ, בוגר לימודי תקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה, עסק בשנים האחרונות במגוון תפקידי הפקה.

קרן יחליף בתפקיד את קארין חילוביץ, אשר הפיקה את התכנית בשלוש השנים האחרונות. חילוביץ (36) החלה את דרכה בחברת החדשות לפני כעשור כחלק מצוות הקמת חדשות 2 באינטרנט, לימים חדשות 2 Online. במשך השנים הייתה מפיקת תכניות החדשות השונות: "מהדורה ראשונה", "פגוש את העיתונות", "תכנית חיסכון" ועוד.

דורון קרן. אייל בן יעיש,
דורון קרן/אייל בן יעיש

חילוביץ מסרה: "לאחר כעשור בחברת החדשות, אני עוזבת בית. בית שבו למדתי, חוויתי, עברתי סופות, מלחמות, שידורים חיים, והפקת תוכניות מצוינות, עם אנשים שעושים את הפרידה הזאת קשה מכל. אני מודה ללירן דן שנתן לי את ההזדמנות לדריסת רגל בחדשות, לאבי וייס ולגוסטבו קולונסקי שתמכו והיו שם תמיד, לצוות 'חדשות סופ"ש' ולכל אנשי חברת החדשות המדהימים אליהם אתגעגע מאוד".

קלי בן יאיר, עורכת "חדשות סוף השבוע" מסרה: "קארין היא שחקנית נשמה מקצוענית ומסורה שלקחה חלק משמעותי בהפקת כתבות המגזין שהרעידו את המדינה כמו תחקיר ההתעללות בקשישים בבתי האבות ופרויקטים חדשניים כגון "שר בהפתעה", אנחנו מודים לה ואוהבים אותה ומאחלים לה הצלחה בדרך החדשה. בהצלחה כמובן גם לדורון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully