וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו תקף את חדשות 2: "מעוניינים למנוע הפיצול"; ב-2 חתכו את תגובתו

1.2.2018 / 20:50

לאחר פרסום עדות נוספת בחדשות 2 בקשר לפרשת 1000, בחר רה"מ לחזור לעקוץ את התקשורת - הפעם בתגובה ארסית במיוחד: "קמפיין הכפשות נגד רה"מ שמטרתו להחליף אותו במועמד צייתן שיבטל את הפיצול"

בנימין נתניהו במליאת הכנסת לציון 69 שנים לכינון הכנסת, 31 בינואר 2018. יצחק הררי, דוברות הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, יצחק הררי, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוב תוקף את התקשורת בתגובות לפרסומים עליו, ואף חוזר לעקוץ בתגובות ארסיות נגד כלי התקשורת, כשהפעם מדובר בחדשות 2. לאחר פרסום כתבה שנגעה לפרשת 1000 הערב (חמישי), נתניהו חזר לתקוף בתגובותיו את התקשורת ולייחס לה מניעים אישיים ולא ענייניים - ולהאשים את החברה בכך שהיא רודפת אותו בעקבות הפיצול הצפוי בחדשות 2 בעוד פחות מ-3 שנים.

נתניהו אמר בתגובה: "מדובר בידיעה שקרית ומגוחכת. זה כבר לא סוד שחדשות ערוץ 2 מוביל קמפיין הכפשות ורכילות נגד ראש הממשלה ומשפחתו שמטרתו להחליף את רה"מ במועמד צייתן שיבטל את הפיצול המתוכנן של חברת החדשות וישמור על מונופול החדשות של ערוץ 2. ואולם בחברת החדשות בחרו לשדר רק את המשפט הראשון מתגובתו, וחתכו את כל החלק שבו רה"מ מדבר על קמפיין הכפשות ורכילות, וכל מה שנכתב בתגובתו לאחר מכן.

תגובת נתניהו בפייסבוק

הפרסום כלל עדות ב"מהדורה המרכזית" של חברת החדשות, של העוזרת של ארנון מילצ'ן הטוענת כי בזמן ההעברה השיטתית של השמפניות והסיגרים למשפחת נתניהו, היא והעובדים נתבקשו על ידי שרה נתניהו לשים את המוצרים בשקיות כהות ואטומות - זאת כדי להסתיר את הסיגרים והשמפניות, שלא יוכלו לראות אותם.

כזכור לפני כשנה אילנה דיין נאלצה להקריא ב"עובדה" תגובה ארוכה וארסית במיוחד מטעם רה"מ, לאחר שפרסמה תחקיר על הנעשה בלשכתו. בתגובה נטען: "הגיע הזמן להסיר את המסכה מעל פניה של אילנה דיין, שהוכיחה פעם נוספת שאין לה אפילו טיפת יושרה מקצועית".

"אילנה דיין היא בין המובילים של העליהום המתוזמר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנועד להפיל את ממשלת הימין ולהביא להקמתה של ממשלת שמאל. אצטלת ה'עיתונאית' של דיין היא בעיקר מסווה לתעמולה פוליטית", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully