וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה וחצי: יועץ התקשורת של ארדן פורש

4.2.2018 / 9:11

נועם סלע הודיע לאחרונה לשר ארדן על כוונתו לסיים את התפקיד בחודש אפריל ובכך ישלים תקופה של שנה ושבעה חודשים בתפקיד. עדיין לא ידוע מי יחליפו

נועם סלע. דוברות השר ארדן, מערכת וואלה! NEWS
נועם סלע/מערכת וואלה! NEWS, דוברות השר ארדן

נעם סלע, יועץ התקשורת של השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, החליט לפרוש מתפקידו - כך נודע לוואלה ברנז'ה. סלע הודיע לאחרונה לשר ארדן על כוונתו לסיים את התפקיד בחודש אפריל ובכך ישלים תקופה של שנה ושבעה חודשים בתפקיד. עדיין לא ידוע מי יחליפו.

סלע שימש בשנה וחצי האחרונות כיועץ התקשורת של השר במשרד לביטחון הפנים ובמשרד לנושאים אסטרטגיים וניהל את פעילות הדוברות של השר בכנסת ובמשרדי הממשלה לרבות המדיות החברתיות. סלע ליווה את ארדן בתקופה סוערת של אירועים ביטחוניים ומדיניים, בלימת גל טרור היחידים לצד גל השריפות (נוב' 16), שביתת האסירים המחבלים הביטחוניים ועוד.

לפני כן, שימש במשך שנתיים כיועץ וכראש המטה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי במשרדי התחבורה והחוץ וקודם לכן כעוזר של ראש מערך הגיור הממשלתי במשרד לשירותי דת. הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ומזרח תיכון ובמהלך לימודי תואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת בר אילן.

השר גלעד ארדן: "אני מודה לנעם על שירותו מעומק הלב. נעם כיהן כיועץ התקשורת שלי בתקופה קשה ומורכבת ופעל בנאמנות ובצורה מקצועית ומסורה. נסיונו הרב והיכרותו עם העולם הציבורי סייעו לי מאד ואין לי ספק שהניסיון הנוסף והחשוב שנעם צבר בעבודתנו המשותפת מקנה לו כלים נוספים ויכולות מרשימות שיסייעו לו להמשיך קדימה בשירות הציבור בישראל".

נעם סלע: אני מודה מעומק הלב לשר ארדן על ההזדמנות שנתן לי להיות לצידו בלב העשייה הביטחונית והמדינית של ממשלת ישראל. השר ארדן מוביל מהפכות חסרות תקדים במשטרת ישראל ובמשרד הבט"פ יחד עם בניית מערכה כנגד פעילי הBDS והייתה לי הזכות ללוות אותו אל מול האתגרים הרבים. השירות הציבורי הוא ביתי ואני מאמין שעוד אמשיך לשרת את עם ישראל שנים רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully