וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חדש במגרש: אלעד קופרמן ושירה מרגלית הקימו חברת הפקות משותפת

וואלה ברנז'ה

4.2.2018 / 11:02

קופרמן ומרגלית הודיעו על הקמת Kuma Studios - חברה חדשה לתוכן והפקות טלוויזיה ווידאו. השניים אומרים כי "החברה תהווה חממת תוכן של יוצרים בתחומי הטלוויזיה והווידאו"

אלעד קופרמן. ינאי יחיאל, מערכת וואלה! NEWS
אלעד קופרמן/מערכת וואלה! NEWS, ינאי יחיאל

אלעד קופרמן ושירה מרגלית הודיעו היום על הקמת Kuma Studios - חברה חדשה לתוכן והפקות טלוויזיה ווידאו. השניים אומרים כי "החברה תהווה חממת תוכן של יוצרים בתחומי הטלוויזיה והווידאו, שיהיו מבוססים על שינויים טכנולוגים שעוברים על התעשייה ושימוש בפלטפורמות מדיה חדשות. החברה חתמה על מיזם טכנולוגי בשותפות עם קרן ההשקעות First Time ליצירת תוכן חדש".

שירה מרגלית היא אשת תקשורת, תוכן וטלוויזיה. היא שימשה בעבר כסמנכ"ל התוכניות של רשת וכמנכ"ל משרד הפרסום מקאן. כיום היא יו"ר ובעלת האתר "סלונה", אתר הנשים הגדול בישראל. אלעד קופרמן הפיק בעבר את "האח הגדול","רמזור", "קחי אותי שרון", "השגריר", "אורי גלר מחפש את היורש" ,"אייל גולן קורא לך, "מתים לרגע", "להרוג את סבתא", "להיות איתה" , "חי ב-LA LA לנד", "האי", "סופר נני", "אמא מחליפה", "נבסו" ו"הרמון". ב-2013 רכשה "אנדמול", 51% מ"קופרמן הפקות" וזו שינתה את שמה לאנדמול שיין ישראל".

מרגלית וקופרמן מסרו היום: "בשנים האחרונות הפכה ישראל למעצמת תוכן בינלאומית ולשוק הפקות מקור שצומח מדי שנה. לצד זאת, חלים שינויים טכנולוגיים שמחייבים הפקות לפורמטים שונים ובשפות שונות. Kuma Studios תהיה בית ליוצרים ויוצרות מוכשרים ולהפקות חדשניות, תוך חיבור לטכנולוגיות חדשות ולגופי שידור בינלאומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully