וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את חן ינוביץ'

וואלה ברנז'ה

5.2.2018 / 12:08

הרעיון הוא פשוט: תוכן מסחרי לא חייב להיות שיווקי, הוא כן חייב להיות תוכן עם ערך אמיתי - כך מאמינה מנהלת התוכן הדיגיטלי של בזק. ואיפה היא תהיה עוד 5 שנים? רבע פולנים לא מתכננים כל כך רחוק

חן ינוביץ'. ראובן קסטרו
חן ינוביץ'/ראובן קסטרו

גיל: 34

מה בעצם אני עושה: אני מנהלת התוכן הדיגיטלי של בזק. מדובר בתחום שהוא יחסית חדש לארגונים, שרובם עוד מקבלים את שירותי התוכן שלהם מספקים חיצוניים או מגופי תקשורת. הרעיון הוא פשוט: תוכן מסחרי לא חייב להיות שיווקי, הוא כן חייב להיות תוכן עם ערך אמיתי, מעניין, מחדש, משעשע, מרגש ועוד. המטרה שלנו במחלקת הדיגיטל היא להוביל את נושא החדשנות הדיגיטלית בחברה, וכפועל יוצא אנחנו מבינים שאנחנו לא יכולים להיות עוד "תוכן שיווקי של מותג שמדבר על עצמו".

ב-3 שנים האחרונות, אני אחראית על אסטרטגיה התוכן השוטפת של בזק, יצירת תכנים מכל הסוגים, ניהול מערך הסושיאל, מהלכי אינבאונד מרקטינג, שיתופי פעולה ועוד. כחלק מהאסטרטגית התוכן, החלטנו לייצר "מוצרי תוכן" שלנו: יזמתי את פרויקט הצילום "האנשים של האינטרנט" באינסטגרם שלנו שמתעד את הסיפור של אנשים, כל מיני אנשים ונשים, סביב האינטרנט והכוח שלו (זהירות פרסומת: הפרויקט הופך בימים אלו גם לסדרת רשת קצרה באינסטגרם בהשראת שיתוף הפעולה של פייסבוק העולמית ופרויקט "humans of new York"). מה עוד? לי פליישר, מנהלת הדיגיטל ואני הקמנו את תכנית הפודקאסטים שלנו "bcast" שעוסקת בעולמות "חיים חכמים" עם מגוון של מרואיינים ומרואיינות מעניינים מעולמות "האינטרנט של הדברים". יצרנו את סדרת הרשת "דיעה בדקה" עם גיל רוזן (סמנכ"ל השיווק והחדשנות בבזק) שמנסה לייצר זוויות מחשבה חדשות, תרבותיות ופילוסופיות סביב נושאים דיגיטליים כמו בלוקצ'יין, בית חכם, מה זה אומר להיות אנושי בעולם דיגיטלי, מכונית אוטונומית ועוד. וכן, הייתי חלק מהצוות שהפך את "קמפיין הדודה והדוד" להיות ההצלחה שהוא (כולל כניסה של השיר לפלייליסט של גלגל"צ).

השכלה: תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במנהל עסקים.

תפקידים קודמים: עבדתי כתקציבאית, יועצת ומנהלת יחסי ציבור אצל מורן פז תקשורת שם הייתי אחראית על יחסי הציבור לכמה מהלהיטים הכי גדולים ברדיו כמו "את אחלה חמודה" ועסקתי בקידום אמנים כמו קרולינה, דודו טסה, איזבו, נינט טייב, רמי פורטיס, אפרת בן צור לצד אירועים כמו פסטיבל הקולנוע הבריטי, הופעות חו"ל ופסטיבלים. לאחר מכן קפצתי לעולמות של צרכנות, לייף סטייל במשרד של יפה אפרתי שם עבדתי עם וודקה ואן גוך, אופל, יוניליוור (כולל אילן פלד ודנית זמרת החתונות), בנק מזרחי טפחות, עמותת "גדולים מהחיים" יינות ביתן ועוד.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: מי לא? ליאור רחמני ואורי בנקהלטר מרדיו קול הקמפוס, מירי חנוך שהאמינה ביכולות הכתיבה שלי, מורן פז, נטע הר-לב ויפה אפרתי שאפשרו לי להיות יח"צנית נשמה, נועה בגון וגולן כספי מחברת קיי לוג'יק שלימדו אותי על תוכן ושיווק דיגיטלי, יניב סבן ועדית שמואלי שקיבלו אותי לחנוך את המשבצת החדשה הזאת בבזק, רבקי סגל מנהלת מחלקת הדיגיטל בבזק שמאפשרת לי לחלום, ההורים שלי ועוד אנשים טובים באמצע הדרך.

מה אוכלת לצהריים: אוכל בקופסאות זכוכית שמתאימות לחימום במיקרוגל.

איפה את בעוד 5 שנים: אני רבע פולניה ודור שלישי לשואה, אצלנו לא מתכננים כל כך רחוק.

פרגני למתחרים: שירי חן מנהלת תחום שיווק תוכן דיגיטלי בחברת yes עושה עבודה מופלאה עם הצוות שלה: מפרופיל ה yestagram באינטסגרם ועד הפעילויות תוכן חכמות סביב סדרות כמו פאודה. הם מבינים שהתפקיד שלהם הוא לא שונה מגיא פינס או מעיתונאי כזה או אחר. ולכל אלו הם דואגים לייצר גם את החיבורים הטכנולוגים הנכונים (צילום 360 של סצנה מתוך "תאג"ד) והדיגיטלים (יצירת יישות דיגיטלית נפרדת לכל סדרת תוכן או דמויות רלוונטיות לצד שימוש חכם בפלטפורמות הקיימות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully