וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: זהבי הושעה מ-103 לאחר שכינה את לאה לב "זונה"

וואלה ברנז'ה

5.2.2018 / 17:40

לאחר שבתכנית של לאה לב ושי גולדשטיין "מועדון ארוחת הבוקר" השניים ניסו להעלות את זהבי לשיחה בהפתעה - השדרן ניתק להם את הטלפון ומאוחר יותר בתכניתו באותה התחנה כינה את השדרנית "זונה"

זהבי חושף: תלונה על תקיפה מינית הוגשה נגד מנכ"ל של חברת ענק. מערכת וואלה! NEWS
זהבי חושף: תלונה על תקיפה מינית הוגשה נגד מנכ"ל של חברת ענק/מערכת וואלה! NEWS

ממשיך להסתבך: נתן זהבי הושעה מ-103FM לאחר שכינה את השדרנית לאה לב "זונה" בשידור. התקרית התרחשה בתכנית של לב ושי גולדשטיין בתכנית "מועדון ארוחת הבוקר", שניסו להעלות את זהבי לשיחה בהפתעה. השדרן בתגובה ניתק להם את הטלפון ומאוחר יותר בתכניתו אף העניק להם מספר כינויים מעליבים, וביניהם אמר את המילה "זונה" ללב. מנכ"ל התחנה, אור צלקובניק, החליט להשעות את השדרן לשבוע מהתכנית "זהבי עצבני", זאת לאחר שערך עימו בירור.

לפני מספר שבועות חזר זהבי לשדר ב-103FM לאחר ששהה בחופשה מתוכננת כשבועיים. בפרק הזמן הזה פורסמו עדויות של מספר נשים הטוענות כי הטריד אותן מינית. זהבי עצמו התייחס לפרשה והצהיר כי בכוונתו להגיש תביעה נגד עיתונאית גל"צ הדס שטייף שחשפה אותה - ואכן הגיש לאחרונה תביעה נגד כתבת הפלילים של גל"צ. שטייף מצידה הודיעה כי תגיש תביעת דיבה נגד זהבי, 103fm ואתר מעריב.

זהבי אמר בזמנו: "מעולם לא תקפתי, מעולם לא אנסתי, אני יודע שיש לי פה שלפעמים הוא מלוכלך - מי שלא נלחם על חפותו סימן שהוא אשם". עוד אמר, "כל מי שחושב שנמלטתי או שאני מתחבא - אני לא. אני לא חושש ולא מפחד וחוזר לעבודתי כרגיל. ההבדל היחידי מהיום שיצאתי לחופשה עד שחזרתי זה שירדתי 5 קילו מעצבים, ואני מודה להדס שטייף על כך".

שטייף אמרה: "עוד לא היה תקדים כזה שכלי תקשורת אפשר להשתלח באופן כל כך לא ענייני בעיתונאי רק בגלל שהוא הביא עדויות". היא הוסיפה כי "כמו שהוא מקבל תגובות תמיכה מכל מיני, כמות תגובות התמיכה, החיזוקים והעדויות שממשיכות להגיע נגדו גם היא לא נגמרת".

טרם התקבלה תגובה מ-103 ומזהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully