וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדיחה בתכנית של אראל סג"ל בגל"צ: מתחזה עלה לשידור

7.2.2018 / 13:41

בעקבות טעות במספר, במקומו של אלכס אור - לשעבר ראש זרוע חשיפה במח"ש, שהיה אמור לדבר על הדו"ח החריף נגד המשטרה - עלה לשידור מתחזה ששוחח במשך 2 דקות עם המגישים

מערכת וואלה!

פאדיחה בתכנית של אראל סג"ל: בעקבות טעות במספר הועלה לשידור הבוקר (רביעי) מתחזה לתכנית במקומו של אלכס אור - לשעבר ראש זרוע חשיפה במח"ש. אור היה אמור לעלות לשידור ולדבר על הדו"ח החריף נגד המשטרה שפורסם אתמול. ואולם, במקומו של אור עלה לשידור מתחזה ששוחח במשך 2 דקות עם המגישים, אראל סג"ל ודוד ורטהיים (גילוי נאות: עורך מדור זה).

תקציר העלילה: אתמול התקשר מפיק התכנית לאור על מנת לסגור עימו את הראיון לתכנית. ואולם, הבוקר המפיק התקשר למספר אחר בטעות, כדי להכין את אור לשידור. המתחזה לא מסר שמדובר בטעות - ועלה לשידור. סג"ל שאל את המתחזה אם קרא את הדו"ח ונענה ב"יצא לי לעבור עליו בכללי, ראשי פרקים ככה". כשהגיב לממצאי הדו"ח אמר המתחזה: "מקרים כאלה קרו בעבר, זה לא משהו חדש. לא קרה משהו דומה באמת, בצורה פומבית. מאחורי הקלעים כמובן שהיו דברים כאלה ואחרים שהגיעו לרמות כאלה...יש לך היום מאבקי כוחות, אתה רואה את זה בכל התחומים. חילופי שלטון בין הדור הישן לדור החדש יוצרים המון חיכוכים בכל התחומים".

סג"ל הבין בשלב מסויים שכנראה לא מדובר באור ושאל את המתחזה: "אני מדבר עם אלכס אור? עם מי אני מדבר". בשלב הזה המרואיין השיב: "האמת שעשיתם טעות במספר. קוראים לי בכלל פלג עקר. התקשרתם אלי וזרמתי עם השיחה". בשלב הזה סג"ל זעם עליו בטענה שעשה מעשה מכוער, וכשניסה להוריד אותו מהקו המתחזה אמר: "אני לא בטוח. עשיתי מעשה משעשע. אנשים נהנים לשמוע את הדבר הזה". בסופו של דבר עלה אור לשידור ואמר: "מאוד נהניתי מהריאיון הקודם איתי. אני מסתכל על עצמי ואומר אולי אני קצת לא נורמלי, אולי אני מדבר ואני...הזקנה, לא יודע".

בחודש מאי האחרון שודר בתכנית "פייק ראיון" עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שהגיע לביקור בישראל. מספר דקות לאחר תחילת הראיון, הוא נקטע לאחר שבמערכת הבינו שמדובר במתחזה. במערכת הסבירו כי ביקשו במשך תקופה ארוכה לראיין את טראמפ, עוד מהיום שנבחר לתפקיד. לטענתם, התקבל טלפון עם מספר של הבית הלבן, ואיש מצוות הבית הלבן בשם מייק דבקי (כלומר מתחזה אליו) אמר שיכול להיות שהנשיא יוכל להתראיין אליו בתוכנית. סג"ל טען כי גם המייל היה עם סיומת של הבית הלבן.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "מדובר בטעות אנוש תמימה של מפיק. לצערנו, המרואיין לא טרח לעדכן את צוות התכנית כי אינו האיש אותו ביקשו להעלות לשידור. במקום זאת הוא בחר להוליך אותם שולל בכוונה תחילה. מערכת גלי-צה"ל תפיק את הלקחים הדרושים מאירוע זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully