וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם כל ישראליש'ס

וואלה ברנז'ה

7.2.2018 / 16:01

הזוכה במקום הראשון בתחרות ה"יאנג ליונס" 2018 המיועדת לאנשי הפרסום הצעירים עד גיל 30: "ישראליש'ס - עושים סלט" של צוות הקריאיייטיב ממשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר

זוכה פרסום. יחצ,
הקמפיין הזוכה בתחרות האריה הצעיר/יחצ

הזוכה במקום הראשון בתחרות ה"יאנג ליונס" 2018 המיועדת לאנשי הפרסום הצעירים עד גיל 30 היא פרסומת "ישראליש'ס - עושים סלט" למותג סלטים ישראלים. מאחורי הקמפיין עומד צוות הקריאיייטיב מפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר.

התחרות נערכה בחסות הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל מיועדת לאנשי ארט וקריאייטיב צעירים עד גיל 30 ממשרדי הפרסום בארץ. השנה התבקשו המתמודדים להציג קמפיינים בסימן האמנה אשר הושקה בקקטוס הזהב 2017 על ידי נשיא המדינה רובי ריבלין: "מתן ביטוי וייצוג בפרסום לנשים וגברים ממגזרים, דתות, עדות וקהילות שונים בחברה הישראלית".

את הבוקר פתחו יגאל בראון מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום אשר הציגו את האמנה והבריף שניתן למתמודדים וכן סרטון בו מציג נשיא המדינה את הסדר הישראלי החדש בו אין רוב מיעוטים אלא חברה המורכבת מארבעה שבטים כמעט שווים בגודלם. העבודה הזוכה כאמור הייתה "ישראליש'ס - עושים סלט" של צוות הקריאייטיב ממשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר: אור מילשטוק בוגר הבצפר, מתן חלק ואלכסנדרה קולנסקי.

בעבודה הוצגה סדרת הסלטים הישראלית של מותג ישראלי כמו מטבוחה, איקרה, גפילטע פיש. לדברי יוצרי העבודה "כולם יודעים מה הטעם של ג'חנון למרות שלא כולם תימנים, כולם יודעים מה הטעם של דג מלוח למרות שלא כולם רוסים וכולם יודעים מה הטעם של גפילטע פיש. אולם כולם טועמים ויודעים להכין אוכל בלי קשר לשם המשפחה שלנו ועדיין בפרסומות הסבתא המרוקאית תמיד תכין קוסקוס, על האריזה של החומוס תמיד יהיה שם של ערבי והאשכנזי תמיד יזמין פיצה. בעזרת מוצרי המותג המדגישים שמה שבאמת משנה זה מה שבפנים ולא באיזו אריזה זה מגיע, שינו את הסטיגמה והציעו סדרת מוצרים שתעביר לאנשים את המסר החשוב שבפנים כולנו ישראלים ותושיב את כולם מסביב לאותו שולחן עם החומוס של מנגיסטו, המטבוחה של מרינה והגפילטע של סבתא מזל".

במקום ה-2 זכתה העבודה "ילדי הבמבה החדשים" של טל לשץ, ארט דירקטורית ממקאן ואלי ובמקום ה- 3 "פאפא עוף" של יובל פרחי בוגר הבצפר ונוי מורנו ממשרד הפרסום מנצ'.

את העבודה הזוכה בחרה וועדת השיפוט המורכבת בעיקר מצעירי הקריאייטיב המובילים של ענף הפרסום :
אמיר גיא (מנכ"ל אדלר חומסקי ויו"ר איגוד הפרסום), עידן רגב (סמנכ"ל קריאיטיב, באומן בר ריבנאי), יונתן טייטל (מנהל קריאיטיב, אדלר חומסקי), שני גרשי (סמנכ"ל קריאיטיב, מקאן ואלי), דני יעקובוביץ (סמנכ"ל קריאיטיב, גיתם), טל פרלמוטר (סמנכ"ל קריאיטיב, שמעוני פינקלשטיין), אבי הרשקוביץ (לעומק התודעה) סופרוויזר קריאייטיב יגאל בראון (מנכ"ל איגוד הפרסום והבצפר). שופטים נוספים: אילן לזרוביץ'- מנהל מסלול קופירייטינג ומדיה חברתית בבצפר, לימור דרזנר- בעלת משרד יחסי ציבור.

יגאל בראון, מנכ"ל איגוד הפרסום והבצפר: "אנו גאים להוביל תחרות שמקדמת את צעירי הענף להישגיות ומצוינות קריאטיבית אנו מודים לאנשי הקריאייטיב הצעירים, למשרדים, ולשופטים שלקחו חלק בפרויקט. ברכות לאור, מתן ואלכסנדרה על הזכיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully