וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה יוצאת דופן לפורמט ישראלי בארה"ב - "דה פיינל פור" מקבלת עונה שנייה ב"פוקס"

וואלה ברנז'ה

11.2.2018 / 10:23

רשת פוקס האמריקאית הודיעה כי היא מזמינה עונה שנייה לפורמט הישראלי "דה פיינל פור" מבית ארמוזה פורמטס - בעקבות הצלחת העונה הראשונה. ההודעה הגיעה כמה שעות לפני שידור גמר העונה הראשונה בארה"ב ביום חמישי האחרון

פיינל פור – עונה שנייה. יח"צ,
-60% מעל ממוצע הרייטינג של 21:00. "דה פיינל פור"/יח"צ

רשת "פוקס" האמריקאית הודיעה כי היא מזמינה עונה שנייה לפורמט הישראלי "דה פיינל פור" מבית ארמוזה פורמטס - בעקבות הצלחת העונה הראשונה. ההודעה הגיעה כמה שעות לפני שידור גמר העונה הראשונה בארה"ב ביום חמישי האחרון. העונה השנייה של "דה פור", שם התוכנית בגירסה האמריקאית, מיועדת לשידור בעוד חודשים ספורים בלבד - כבר בקיץ הקרוב.

הפורמט הישראלי, שהושק באפריל שעבר בפסטיבל הטלוויזיה העולמי מיפ, צבר מספר הישגים מרשימים עבור פוקס בששת פרקי העונה הראשונה, והפך לתוכנית הריאליטי המצליחה ביותר שהושקה ברשת ב-4 השנים האחרונות - ברייטינג ובמספר הצופים. גמר התוכנית, ששודר ביום חמישי, שבר את שיאי הצפייה של העונה וזאת אחרי ארבעה שבועות רצופים של עלייה ברייטיינג, למרות תחרות כבדה מול תוכניות כמו "המפץ הגדול", "האנטומיה של גריי" ו"וויל וגרייס".

התוכנית השיגה 22% יותר ממוצע הערוץ בעונה החורף הקודמת, ו-60% מעל ממוצע הרייטינג של 21:00 בערב. נילסן, חברת הדירוג האמריקאית, המודדת את נתוני הצפייה בארה"ב, אף פירסמה כי ל"דה פור" יש את פעילות הגולשים הגבוהה ביותר בטלוויזיה האמריקאית בכל שבוע.

"דה פור", בהנחיית פרגי, סולנית הבלק אייד פיז, ותחת צוות השופטים שמונה את האמנים המצליחים פאף דדי (דידי), די ג'יי קאליד ומייגן טריינור, נוצר במחלקת הפיתוח הפנימית של חברת ארמוזה הישראלית. התכנית הופקה בשיתוף פעולה של ITV Studios וארמוזה פורמטס, כאשר אבי ארמוזה, הוא אחד המפיקים האחראים לגירסה האמריקאית, לצד נחמה כהן, מושיקו כהן ואלווין דה גרוט, ממחלקת הפיתוח של ארמוזה.

15 מדינות ברחבי העולם כבר רכשו את הזכויות להפקת הפורמט הישראלי, כשמעבר לגירסה האמריקאית שודרה כבר עונה של התוכנית ברוסיה. תחרות המוזיקה הזאת נפתחת היכן שרוב תוכניות המוזיקה מסתיימות: כבר בפרק הראשון מוצגת רביעיית הגמר של התוכנית. אבל - בכל שבוע מגיעים זמרים חדשים ומנסים לכבוש להם את הכיסא. בארה"ב הפרס לזוכה במקום הראשון הוא חוזה ניהול תחת חבר השופטים של התוכנית, בראשם דידי.

רוב ווייד, נשיא פוקס לתוכניות אלטרנטיביות וספיישלים, שאחראי על הפקת הפורמט הישראלי ברשת האמריקאית, מסר: "דה פור היא תוכנית חדשנית באמת. היא מתחה את גבולות תוכניות המוזיקה המסורתיות למקומות חדשים. אנחנו רוצים להודות לשופטים, למנחה, למתמודדים ולצוות ההפקה יוצא הדופן, שסיפקו תוכניות באיכות קונצרט רוק מדי שבוע. אנחנו מחכים למתוח את הגבולות אפילו יותר בעונה השנייה".

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, מסר: "החודשים האחרונים היו מסע מדהים, שבו הבאנו תחרות מוזיקה חדשה לאוויר, שהפכה להיות אחת התוכניות הכי מדוברות ומפתיעות בטלוויזיה. לא היינו מצליחים לעשות את זה בלי שותפים כל כך חזקים כמו פוקס, שון דידי קומבס, די.ג'יי קאליד, מייגן טריינור, פרגי וחברת ההפקות ITV אנחנו נרגשים מאוד להמשיך את המסע ואת שיתוף הפעולה הזה, ומצפים לראות לאן תיקח אותנו העונה השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully