וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות אחת יותר מדי? אופירה וברקו חשפו מסמך פנימי של קשת

11.2.2018 / 13:40

בעמוד הפייסבוק של התכנית של השניים נחשף בטעות מסמך פנימי של ההפקה שהוביל למידע מסווג של קשת, כולל סיסמאות לעמודי הרשתות החברתיות של התכניות השונות בערוץ

אופירה וברקוביץ'. צילום מסך
אופירה וברקוביץ'/צילום מסך

צמד הטאלנטים אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מסבים הרבה נחת לבכירי קשת מאז הפיצול, אז כדי לאזן את המצב, היום (ראשון) נרשמה פאדיחה רצינית שככל הנראה לא העלתה חיוכים רבים בקרב ההנהלה.

בעמוד הפייסבוק של התכנית של השניים, המגישים את "אופירה וברקו" בימי שישי בעלת הרייטינג הגבוה, נחשף בטעות מסמך פנימי של ההפקה שהוביל למידע מסווג על קשת, כולל סיסמאות לעמודי הרשתות החברתיות של התכניות השונות בערוץ. הטעות נגרמה מפרסום סרטון שכלל לינק מקוצר של כתובת אינטרנט שהובילה למסמך הפקה בגוגל דוק - מסמך שלא היה מוגן בסיסמה. מאוחר יותר בקשת מחקו את הפוסט והסירו את המסמך, ובינתיים הספיקו לשנות חלק מהסיסמאות שדלפו.

מלבד הסיסמאות, מצורפות הנחיות שונות לאנשי ההפקה, מחלקת הפרומו, איזה תכנים לשים בעמודי השונים ברשתות החברתיות, איזה תכניות לקדם - ואיך: כך למשל, השבוע יעלה חידון קצר על משתתפי גמר "הכוכב הבא", בנוגע לקידום הדרמה החדשה "להעיר את הדב" נכתב: "למה פסיכולוגים כותבים בפגישות?". על "מאסטר שף" נכתב כי בעקבות חזרה של המתמודדת סיוון עמר לתחרות, "בוא נשים איזה סרטון של החזרה של סיוון באינסטגרם". אה, ומה עוד? "להתחיל לשים תכנים בכרישים; בראשון הבא - איזה 'אסטלה אתה היום'?; לעשות סקירה בעמודים השונים תגובות, להראות קצת אהבה, לתת לייקים וכו'; מאסטר שף+בייקאוף: לחזק עמוד אינטסגרם +פייסבוק בנושא אוכל (מתכונים, תמונות, דברים שקשורים לאכול *תמיד אפשר לגנוב מ'אוכל טוב')".

ואם תהיתם איזה דמויות יככבו מחר בפרק של "ארץ נהדרת": ובכן מלבד מבצעי "פיגוע הפייסבוק" אופירה וברקו, הנסיכה אלין לין תחזור, הטורטלים וגם כרגיל משפחת נתניהו - בנימין, שרה ויאיר. בעקבות המתיחות בצפון יופיעו אלדד יניב, שר הביטחון ליברמן, שר החינוך בנט, שרת המשפטים שקד ושר האוצר כחלון. עוד בפרק מחר - ראובן, הדודים ואבי פרטוש.

מקשת נמסר בתגובה: "מדובר בטעות אנוש. כל הסיסמאות שונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully