וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין רשת וקשת על הארכת המהדורה בעקבות פרסום ההמלצות

13.2.2018 / 21:50

לוואלה ברנז'ה נודע כי התנהל עימות בין רשת לקשת על הארכת המהדורה, כשבקשת רצו להאריך אותה עד 21:15 ולשדר את גמר "הכוכב הבא", ואילו ברשת רצו לשדר מהדורה ארוכה מהרגיל - ואולם לבסוף ברשת העלו מהדורה מיוחדת עם אודי סגל ב-21:05

חדשות 2. יח"צ,
"אדישים" בחברת החדשות להחלטה. צילום: יח"צ)/יח"צ

רה"מ יכול לסמן לעצמו וי אחד לפחות בפיצול ערוץ 2: למרות שחברת החדשות עדיין משדרת לשני ערוצים במקביל, הערב (שלישי) עם פרסום ההמלצות בתיקים נגדו - לפיהם המשטרה ממליצה להעמיד אותו לדין - בעקבות פיצול ערוץ 2 המהדורה המרכזית של חברת החדשות בערוצים 12 ו-13 ירדה משידור הרבה לפני המתחרים - בשעה 21:05.

לוואלה ברנז'ה נודע כי קודם לכך התנהל עימות רציני בין גורמים ברשת לבין קשת על הארכת המהדורה בעקבות המצב. בעוד שבקשת רצו להאריך את המהדורה רק עד השעה 21:15 ולשדר את גמר "הכוכב הבא", ברשת ביקשו להמשיך ולשדר מהדורה ארוכה מהרגיל, שכן ההמלצות הרשמיות רק פורסמו ב-20:45 כאשר אז עלה לנאום נתניהו. ברשת הבינו שבקשת לא יוותרו על גמר הריאליטי, ולכן לאחר עימות בין הצדדים הוחלט שהמהדורה תסתיים ב-21:05 אז השידור אכן פוצל - וברשת העלו מהדורה מיוחדת עם אודי סגל, לשעבר מחדשות 2, וכיום מגיש "לפני החדשות" ב-13.

בתאגיד השידור ובחדשות עשר ממשיכים לשדר מהדורה מורחבת מהרגיל בעקבות הדיווחים. לא ברור אם בחדשות 2 זועמים על ההחלטה לרדת משידור - למרות ששאר המהדורות ממשיכות להרחיב בערב הדרמטי בהתפתחות האירועים - ואולם גורם בחדשות 2 אמר לוואלה ברנז'ה כי הם "אדישים" להחלטה.

הבעיה שנוצרה אמש הייתה תסריט ידוע מראש, כאשר עוד לפני פיצול ערוץ 2 היו הערכות כי במידה ויהיה אירוע מיוחד המצריך מהדורת חדשות מיוחדת - אירוע לא נדיר בנוף הישראלי - תהיה בעיה לרשת, קשת ובמיוחד לחברת החדשות של ערוץ 2: החברה תלויה בעצם ברצון של 2 הערוצים המחזיקים אותה לפרוץ לשידור עם מהדורה מיוחדת. במידה ומשודרת תכנית שאמורה להניב נתונים גבוהים, כמו גמר ריאליטי, סביר להניח שהערוץ לא ירצה להאריך את המהדורה או לפרוץ לשידור, כפי שהיה אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully