וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד הצעירים

וואלה ברנז'ה

14.2.2018 / 16:10

לוואלה ברנז'ה נודע כי ברשימת הצעירים המבטיחים של מגזין "פורבס" מייצגים את התקשורת שני עיתונאים שהגיעו מחדשות 2 ומחדשות עשר, עם נציגות דקלרטיבית לתאגיד

ליאור קינן,מלך זילברשלג ,אפרת לכטר. מערכת וואלה! NEWS
לכטר, זילברשלג וקינן/מערכת וואלה! NEWS

בקרוב צפויה להתפרסם כמדי שנה רשימת הצעירים המבטיחים השנתית של "פורבס". לוואלה ברנז'ה נודע כי בתחום אנשי התקשורת, באופן מקרי או שלא, יש ייצוג לעיתונאים מחדשות 2 ומחדשות עשר (בדומה לשנה שעברה), אפרת לכטר וליאור קינן. גם ב"כאן" קיבלו ייצוג, אם כי לא לעיתונאי אלא לאיש הדיגיטל שלהם - מלך זילברשלג.

לכטר (30) היא כתבת מגזין ותחקירים ב"אולפן שישי" של חדשות 2, בעבר עבדה כתחקירנית ב"עובדה" והיא שירתה בצבא בדובר צה"ל. במגזין מסבירים כי אחת הסיבות לבחירה בלכטר היא מכיוון שהעניקה דיווחים מאזור הקרב במוסול בעיראק, כששלושים מטרים ממנה נמצאים חיילים דאע"ש. בעבר הייתה שותפה לתחקיר הלוביסטים עליו קיבלה את פרס פרימור, וזכתה על עבודתה ב"עובדה" בפרס העיתונאי הצעיר, מטעם בית הספר כותרת באוניברסיטת ת"א.

קינן (28) - משמשת ככתבת הכלכלה והתחבורה של חדשות עשר. בעבר ערכה כתבות למהדורה המרכזית ולמהדורות סופ"ש בערוץ, שימשה ככתבת שטח והגישה פינות בתכניות האקטואליה. את השירות הצבאי עשתה גם בדובר צה"ל. ב"פורבס" אומרים כי הסיבות לבחירתה השנה הן חשיפת מחדל התחזוקה של קרונות רכבת ישראל, ליווי פרשת ענבל אור וחשיפת הוצאותיה האישיות על חשבון תקציב הדירות.

זילברשלג (21) - הוא כתב ומגיש ב"כאן". הוא נחשב לכוכב הרשת החרדי הגדול ביותר בישראל, עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. במגזין מסבירים את הסיבה בבחירתו בכך שהוא "מושך הרבה אש, צוחק על הכל ולא מפחד להגיד את כל מה שיש לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully