וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש שנים נוספות: אאוטבריין וקבוצת הארץ מאריכות את שיתוף הפעולה האסטרטגי

וואלה ברנז'ה

18.2.2018 / 10:38

קבוצת הארץ כוללת את האתרים הארץ, דה מארקר, עכבר העיר והארץ באנגלית. הסכמים דומים נחתמו לאחרונה בין אאוטבריין לפאבלישרים בעולם כמו CNN ודר שפיגל הגרמני

וואלה TALK הראיון המרכזיעם יעקב אילון ועמוס שוקן 11 לדצמבר 2017. ראובן קסטרו
עמוס שוקן/ראובן קסטרו

אאוטבריין, חברת המלצות התוכן והדיסקברי מהגדולות בעולם, מודיעה הבוקר (ראשון) על חידוש חוזה ארוך טווח עם קבוצת "הארץ". החוזה נחתם ל-3 השנים הבאות. אאוטבריין וקבוצת הארץ עובדות יחד משנת 2010. בתחילת הדרך פורסמו בקבוצת הארץ המלצות אורגניות בלבד של אאוטבריין, ומ-2012 נפתחה האפשרות גם למפרסמים.

במסגרת ההסכם המחודש, יוטמעו שלל הכלים החדשים שפיתחה אאוטבריין בשנה החולפת, כאשר ברבעון הראשון של 2018, כך אומרים בחברה, הם עתידים לצאת עם בשורה טכנולוגית שתשפר באופן מהותי את חוויית הגלישה לקוראים ואת יעילות הפרסום למפרסמים, על גבי אתרי הקבוצה.

קבוצת הארץ כוללת את האתרים הארץ, דה מארקר, עכבר העיר והארץ באנגלית. הסכמים דומים נחתמו לאחרונה בין אאוטבריין לפאבלישרים בעולם כמו CNN ודר שפיגל הגרמני.

לירון אברהם, מנהל הפעילות העסקית בישראל: "אנחנו שמחים על הבעת האמון המחודשת ועל שותפות ארוכת הטווח עם קבוצת הארץ. השינוי במדיניות פייסבוק כלפי אתרי התוכן פוגע ביכולת ההפצה שלהם והשינויים הצפויים של גוגל עשויים לפגוע ביכולות המוניטיזציה".

ליאור קודנר, סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת הארץ: "אאוטבריין היא שותף ארוך שנים שלנו, והיינו בין הנסיינים הראשונים של הטכנולוגיה הזו בעולם. ב-2018 אנחנו נדרשים לעבוד יותר ויותר קשה כדי להביא אלינו גולשים ולא להסתמך רק על פייסבוק וגוגל. אאוטבריין מסייעת לנו לשמור את הגולשים זמן רב יותר באתרי הקבוצה, והתוכן המעולה של אתרי הארץ מגיע דרכה ליותר גולשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully