וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים באתר "ישראל היום": ניב ליליאן ישמש עורך טכנולוגיה; חנן גרינווד עורך מדור יהדות

20.2.2018 / 9:10

לוואלה ברנז'ה נודע כי ליליאן, לשעבר עורך ערוץ המחשבים של ynet, יסקר באתר "ישראל היום את ערוץ "טכנולוגיה ומדע" וישמש העורך האחראי על ערוץ הרכב. בנוסף, לאחרונה הושק באתר ערוץ יהדות ובקרוב יושק גם ערוץ "חיילים" - את שניהם יערוך חנן גרינווד

ניב ליליאן. יחצ,
ניב ליליאן/יחצ

אתר "ישראל היום" ממשיך להתרחב: לוואלה ברנז'ה נודע כי השבוע מונה ניב ליליאן לעורך ערוץ "טכנולוגיה ומדע", ולעורך האחראי על ערוץ הרכב. ליליאן בעל ניסיון של כ-17 שנה בסיקור התחום. בעבר שימש כעורך ערוץ המחשבים של ynet ובנוסף הוא פרסם כתבות בנושא ב"ידיעות אחרונות", באתר מאקו של קשת וב"הארץ". הוא גם שימש ככתב בישראל של כלי תקשורת טכנולוגיים גדולים בחו"ל כמו ZDNET ו-ComputerWeekly.

מינויו של ליליאן לתפקיד מצטרף לשורת שינויים וחידושים באתר ובאפליקציית "ישראל היום". לפני כחודש הושק באתר ערוץ יהדות, ובקרוב יושק גם ערוץ "חיילים" - שניהם בעריכת חנן גרינווד.

ליליאן מסר: "אנחנו חיים בעידן שבו מכוניות נוהגות את עצמן, בינה מלאכותית משנה את חיינו, מחשבי-על נמצאים אצלנו בכיס ופנינו להתיישבות בכוכבים אחרים. בערוץ המתחדש נגיש סיקור רציני, מקצועי ובהקשר רחב של המגמות הללו, כך שכל אחד ואחת יוכלו להבין איך הן משפיעות על החיים שלו ושלנו".

העורך הראשי של "ישראל היום", בועז ביסמוט, אמר כי "במסגרת תהליך הפיתוח וחיזוק העיתון, אנו שמחים על הצטרפותו של ניב ליליאן לנבחרת 'ישראל היום' ומאמינים כי יוכל בזכות ניסיונו והתמחותו לתרום רבות להעשרת הקוראים בכל הפלטפורמות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully