וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי פישר מונה לרכז הכתבים של ynet

25.2.2018 / 19:20

לוואלה ברנז'ה נודע כי פישר, שימשיך לשמש במקביל כמנהל חדשות ynet ברדיו האזורי, כבר נכנס בפועל לתפקידו החדש והחל להיפגש עם כתבי החדשות של האתר מקבוצת ידיעות

יוסי פישר. דורון גולן,
יוסי פישר/דורון גולן

יוסי פישר מונה לרכז הכתבים במערכת החדשות של ynet - כך נודע לוואלה ברנז'ה. פישר כבר נכנס בפועל לתפקידו החדש והחל להיפגש עם כתבי החדשות. הוא אמור להמשיך בתפקידו כמנהל חדשות ynet ברדיו האזורי, שאותו הוא ממלא בחמש השנים האחרונות.

בעבר פישר היה כתב במערכת החדשות הצפונית של קול ישראל משנת 1995 ולאחר מכן ניהל את המערכת עד לשנת 2003. בהמשך ניהל את דסק החדשות של רדיו חיפה במשך עשר שנים - בתקופה שכללה את מלחמת לבנון השנייה ואסון הכרמל. הוא זוכה פרס מרק ביאנו לעיתונות לשנת 2006.

בנוסף לכך, לאחרונה פורסם כי אדיר ינקו ישמש ככתב החינוך החדש של האתר מקבוצת ידיעות. זאת לאחר פרישתה מהתפקיד של הכתבת שחר חי, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. חי סיקרה את התחום במשך כ-5 שנים ועבדה ב-ynet במשך 6 שנים בסך הכל.

ינקו החל את הקריירה העיתונאית בקבוצת ידיעות כשעבד ככתב נוער במגזין "ראש 1". לאחר מכן הוא שירת בג"צ, היה דובר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב. בשנת 2016 חזר לתחום העיתונות כרכז כתבים ב-ynet ועורך משנה באולפן האקטואליה של האתר.

ב-ynet אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully