וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: אראל סג"ל עוזב את גל"צ - ועובר ל-103fm

26.2.2018 / 9:50

פחות משנתיים לאחר שהגיע לתחנת הרדיו הצבאית, עוזב העיתונאי והשדרן ל-103fm - שם יגיש רצועת אקטואליה יומית באותה השעה. סג"ל, שכבר הגיש בעבר בתחנה, צפוי לשדר בה החל מחודש אפריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר הביתה. סג"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי תקופה ארוכה של הערכות על מעבר צפוי - עכשיו זה רשמי: אראל סג"ל עוזב את גלי צה"ל ועובר ל-103fm. סג"ל שם יגיש תכנית אקטואליה יומית באורך שעה ב-11:00 בבוקר. מדובר במשבצת זהה לתכנית שהגיש בגלי צה"ל בשנתיים האחרונות (גילוי נאות: עורך המדור מגיש ביחד עם סג"ל את התכנית באחד מימות השבוע).

ב-103fm אומרים כי הצטרפותו של סג"ל לתחנה האזורית מגיעה במסגרת שורת מהלכים לחיזוק רצועות האקטואליה של 103fm. סג"ל, בעל ותק של מעל 20 שנים בתחום התקשורת והעיתונות, כבר הגיש בעבר מגוון תוכניות אקטואליה ב-103fm.

סג"ל מסר בתגובה: "אני שמח לחזור הביתה, כשחקן מרכזי, אל 103fm, התחנה שממנה התחלתי ובה גדלתי, כדי לתרום את חלקי. אני מקווה להמשיך את העבודה הטובה שעושים כל השחקנים בתחנה".

מנכ"ל 103, אור צלקובניק, מסר: "אראל סג"ל סוגר מעגל וחוזר הביתה. מדובר בשדרן רדיו מצוין ועתיר ניסיון. מקומו הוא ב-103fm, היכן שעושים רדיו מעולה וחזק, למגוון הקהלים בכל רחבי הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully