וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חדשות עשר הוכיחה את חשיבותה של תקשורת חופשית בישראל"

26.2.2018 / 12:20

לא רק הקולגות מפרגנים לחשיפה של דורון הרמן מחדשות עשר אמש: במייל ששלח לעובדי ערוץ עשר המנכ"ל, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, הוא כותב: "חובתנו להמשיך לשמור על תקשורת נקייה. אני בטוח שאמון הצופים בנו ימשיך להתחזק". ומה המתחרים אומרים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק הקולגות מפרגנים לחשיפה של דורון הרמן מחדשות עשר אמש, על תחלופת המסרונים שהובילה לשינוי דרמטי בפרשת 4000 ולשחרור העצורים בתיק - במייל ששלח הבוקר לעובדי ערוץ עשר המנכ"ל, יוסי ורשבסקי, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, הוא כותב: "בבוקר אחרי חשיפת המסרונים של חברינו דורון הרמן במהדורה, גאוותינו במקום עבודתנו מתחזקת שבעתיים. חדשות עשר הוכיחה אמש, בפעם המי יודע כמה, את חשיבותה של תקשורת חופשית במדינת ישראל. חברת חדשות, שלא פועלת בשליחות פוליטיקאים, אנשי שררה והון, לא מתכופפת בפני לחצים, אלא מדווחת, חושפת, ומתחקרת, ללא מורא ומשוא פנים ,לטובת הציבור".

עוד כותב ורשבסקי: "חדשות עשר, וערוץ עשר עברו טלטלות מאיימות ועמדו בניסיון. חובתנו להמשיך לשמור על תקשורת נקייה. אני בטוח שאמון הצופים בנו ימשיך להתחזק. מברוק להרמן וחברת החדשות הטובה בישראל".

גם אביב גלעדי, מבעלי RGE - המחזיקה בערוץ עשר - שיגר מסר מיוחד לעובדים, ובו כתב: "ללא מורא ללא משוא פנים. עם מצפן מוסרי שאין שני לו. תמשיכו כך".

כאמור, גם הקולגות מפרגנים לחשיפה. כתב המשפט של חדשות 2, גיא פלג, צייץ: "אל תהיו מופתעים מהסיפור הענק של דורון הרמן הערב. זה מה שקורה כשיש מסלול קבוע וישיר מהפרקליטות לשיפוט". גם כתבת הכלכלה של חדשות 2, עמליה דואק, פירגנה למתחרים וצייצה: "סיפור מדהים של דורון הרמן בחדשות עשר. ואני תוהה - אם זה החלק הקטן בשיחה שנחשף, מה קרה ביתר ההתכתבות?".

אטילה שומפלבי מ-ynet צייץ: "זה בדיוק הזמן לסגור את התקשורת השמאלנית העלובה, שכל הזמן רודפת את נתניהו ואת הימין, ולא חושפת חשיפות דרמטיות של קלקולים רקובים בכל המערכות. אין צורך בתקשורת חופשית שתחשוף כלום. הכל מושלם פה, כך שכלב השמירה מיותר. וברצינות: בראבו דורון הרמן. סיפור פגז! עיתונות בועטת".

ראש דסק החוץ של חדשות עשר, נדב איל: "דורון הרמן הביא הערב רעידת אדמה. ואם ככה זה עובד בתיק כזה - דמיינו לעצמכם תיקים אחרים". כתב חדשות עשר לשעבר, שלומי אלדר, צייץ: "יש לי הרגשה שעל רקע החשיפה המדהימה של דורון הרמן נתניהו מהרהר "אולי טוב שלא סגרתי את ערוץ 10". ובנוסף, הכתב חן מענית מ"גלובס" צייץ: "גם דורון הרמן שחשף את ההתכתבות בין השופטת לחוקר הגיע לדיון. יש להניח שהיום החוקרים מכבים את הטלפונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully