וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינויים ב"הארץ" נמשכים: ליאור קודנר ימונה לסגן העורך

27.2.2018 / 15:00

פרסום ראשון: לאחר שורת עזיבות בקבוצת "הארץ", לוואלה ברנז'ה נודע כי ראש חטיבת הדיגיטל בחברה, ליאור קודנר, ישמש כסגנו של העורך הראשי אלוף בן, שהצהיר כי "המינוי מבטא את כוונתנו לרכז מאמץ מערכתי בחיזוק משמעותי של הזרוע הדיגיטלית במערכת על כל אגפיה"

ליאור קודנר. אייל טואג,
תפקיד כפול. קודנר/אייל טואג

ליאור קודנר ימונה לסגן עורך עיתון "הארץ" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. את התפקיד ימלא בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל וראש חטיבת הדיגיטל בחברה. הוא ייכנס לתפקיד הסגן החל מאמצע חודש מרץ.

בהודעה ששלח לעובדי "הארץ" העורך הראשי, אלוף בן, הוא כתב כי "המינוי מבטא את כוונתנו לרכז מאמץ מערכתי וניהולי בחיזוק משמעותי של הזרוע הדיגיטלית במערכת על כל אגפיה - הארץ, המרקר והאנגלית - במטרה להגיע לקוראים חדשים ולתת מענה טוב יותר לקוראים הקיימים, תוך שמירת האיכות והייחוד שלנו בדפוס ובדיגיטל. בתפקידו החדש, אליו ייכנס ב-18.3, ליאור ירכז את הארגון מחדש של תהליכי העבודה במערכות השונות, להשגת היעדים האלה".

המינוי החדש מגיע לאחר שורת עזיבות בעיתון: בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי הכתב אילן ליאור צפוי לעזוב בקרוב את העיתון שבבעלות קבוצת שוקן. עדיין לא ברור מי יחליף אותו בתפקיד. ליאור משמש בשנים האחרונות ככתב האחראי על משרד הפנים, כשבעבר שימש ב"הארץ" ככתב האחראי על אזור גוש דן. ליאור יעבור לחדשות עשר וישתלב בתפקידי עריכה שונים בחברה.

העזיבה של ליאור מצטרפת לגל עזיבות בקבוצת "הארץ" כשברקע תכנית הקיצוצים שיצאה לפועל: בתקופה האחרונה עזבו את העיתון מספר עורכים: בין היתר שקד (קדמי) אורבך שעברה לחדשות עשר, מאיה הורדצ'יאנו שהצטרפה לוואלה! NEWS, ליאור יצחק שעבר ל"ישראל היום" (עבד בחטיבת הדיגיטל), עדי סמאריס, יעל אברבוך, עודד רענן ונופר ווחש ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully