וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במידה ולא יעמוד ביעד, יש לקנוס את התאגיד ולהפסיק עם היד הרכה"

1.3.2018 / 12:09

בתגובה למעבר הצפוי של תאגיד השידור לעיר הבירה, אומר לוואלה ברנז'ה המועמד לראשות ירושלים: "אני מקווה שהאמירות של קובלנץ הפעם סופיות והתאגיד יתייצב בירושלים בחודשים הקרובים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצי שנת מעבר. אלדד קובלנץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

באיחור של שנה: בתאגיד השידור נערכים למעבר לירושלים בחודש יולי הקרוב. על פי החוק, התאגיד היה אמור להתחיל את שידוריו מעיר הבירה כבר ביולי 2017, אך אושר לו לשדר ממודיעין למשך זמן קצר - שהתארך מעבר לצפוי. זאת כאשר במהלך הדיונים ב"ועדת ביטן", בה הוחלט לפצל את חטיבת החדשות (נושא שעדיין נידון בבג"ץ), סוכם כי המעבר לירושלים יידחה.

בתגובה למעבר הצפוי אמר עופר ברקוביץ, יו"ר תנועת התעוררות והמועמד לראשות העיר ירושלים, שנלחם רבות בנושא המעבר של התאגיד לעיר, במסגרת כהונתו כסגן ראש עיריית ירושלים: "אני מקווה שהאמירות של קובלנץ הפעם סופיות והתאגיד יתייצב בירושלים בחודשים הקרובים. במידה ולא יעמוד ביעד, יש לקנוס את התאגיד ולהפסיק עם היד הרכה בה הנושא מטופל. מרגע שהתאגיד יתייצב ויפעל מירושלים, אעשה כל שביכולתי לסייע להצלחתו ולהביא מענה לצרכים השונים של התאגיד כאן בירושלים ולמקום השפעתו על הנעשה בעיר".

עוד אמר, "ממשלת ישראל שגתה כאשר היא אפשרה יציאה של התאגיד מירושלים, אפילו ליום אחד. זו הייתה פגיעה קשה בכלכלתה של העיר ובכמות מקומות התעסוקה בעיר, שכן ירושלמים רבים לא ניסו להתקבל לעבודה בתאגיד או פרשו בגלל הנסיעות. תאגיד השידור הציבורי היה צריך להתייצב על פי חוק בירושלים ביולי 2017. אלמלא הלחץ הבלתי פוסק שלנו התאגיד לא היה עובר לירושלים. אני גאה שהעבודה השיטתית הנחושה והבלתי מתפשרת הביאה לתוצאה".

מאז שהתאגיד עלה לאוויר במאי אשתקד משודרים מירושלים רק מבזקי החדשות ברדיו. אך למרות שמשדרי הטלוויזיה משודרים ממודיעין, רוב העובדים ממוקמים במערכת בתל אביב, ברחוב קרמניצקי, משם מתבצעים גם משדרי רדיו שאינם חדשותיים. הבניין החדש בגובה 14 קומות, שעדיין נמצא בשלבי בנייה, ממוקם בשכונת גבעת שאול - והוא נרכש תמורת 120 מיליון שקל. המעבר צפוי להיות מושלם עד לסוף השנה, עם אכלוס הקומה של אולפני הרדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully